שדרן הרדיו הוותיק שמעון פרנס הודיע לגלי צה"ל כי החליט לעזוב את התחנה ולעבור לרשת ב' - כך נודע ל-ynet.
1 צפייה בגלריה
שמעון פרנס
שמעון פרנס
שמעון פרנס
(צילום: אלכס קולמויסקי)
"יצאתי לגמלאות לפני שנתיים. התחושה שלי שלא מעריכים בגלי צה"ל את מה שיש לי לתת, את הערך שלי ללוח השידורים", סיפר פרנס בן ה-69 בשיחה עם ynet על ההחלטה לעבור לתחנה המתחרה. "שלא נדבר על הגרושים שאני מרוויח, גם בגילי יש לי מה לתרום. התחושה שלי היא שאני צריך להודות להם שנותנים לי לשדר. בעיניי, השילוב בין הוותיקים לצעירים זה הקסם של גלי צה"ל".
פרנס הסביר איך פעם אחר פעם החליטו מפקדי התחנה השונים לקצץ בשעות השידור שלו - כשאת תחילת דרכו עשה בתוכנית יומית - ואז קוצץ לשעות שידור בשישי ובשבת. לדבריו, "דני זקן, מפקד התחנה הנוכחי, אמר לי שהוא לוקח לי את התוכנית של שבת כי הוא רוצה לשנות את כל לוח השידורים בשבת. כל מפקד שבא שם לו למטרה לפגוע בי, ומצא לנכון לקצץ בי".
עוד הוסיף כי פנה לתאגיד השידור הציבורי טרם המלחמה והציע את שירותיו - אולם השיחות נקטעו בגלל הנסיבות, ולאחרונה הן התחדשו. "הם הביעו נכונות לתת לי שעתיים בשבת, את השעתיים שבהן שידור אבי אתגר ז"ל. יותר מ-20 שנה שאני בגלי צה"ל, היא הייתה לי בית חם ואוהב והגעתי להישגים מקצועיים, אבל בגלל הנסיבות הגעתי לסיום דרכי. גלי צה"ל לא רצו אותי - אז הם יקבלו אותי ברשת ב'".
מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "גלי צה"ל מודה לשדרן הוותיק, שמעון פרנס על כל פועלו העשיר בתחנה במשך השנים ומכבדת את בחירתו לצאת לדרך חדשה. אנו מאחלים לו המון הצלחה".
מהתאגיד אישרו את בפרטים ומסרו כי פרנס "יגיש תוכנית שבועית בימי שבת בין השעות 12:00-14:00. התוכנית הראשונה תעלה ב-27 לינואר, 2024".