נועה קירל עלתה הערב (ד׳) על הבמה בפארק הירקון בתל אביב, כשלפי גורמים בהפקה כ-30 אלף צופים מילאו את הדשא.
נועה קירל בהופעה בפארק הירקון
הזמרת הישראלית הצעירה ביותר שהופיעה בפארק הירקון, רק בת 21, עלתה לבמה בשעה תשע בדיוק, עם קליפ וידאו ודאגה לשואו גדול, שכלל אירוחים של הזמרת גייל (מהלהיט abcdef), סטפן, שחר סיאול, אושר כהן והשיא של הערב, שהגיע בסיומו, עם אילן פלד, ששר יחד עם קירל את הלהיט "טרילילי טרללה".
קירל שרה את מיטב להיטיה, ביניהם: "מיליון דולר", "יהלומים", "אמבולנס" (בלי מרגי), "טיקיטאס", "פאוץ'" והשיר שגרם לה לבכות על הבמה "יש בי אהבה".
3 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
אורחים, להיטים ומעריצים. נועה קירל בפארק
(צילום: מוטי קמחי)
"השיר הבא", אמרה קירל. "בהתחלה שלי, בתקופה שלא כל כך האמינו שאני אעמוד פה היום. פשוט להאמין בעצמך. תדליקו את הפלאשים שלכם, אני רוצה להרגיש את האהבה שיש פה". בשיר הזה ניכר היה כי קירל נתנה את כל כולה על הבמה, והמון לחץ השתחרר אצלה כשהקפידה לשאול את הקהל מספר פעמים האם הם נהנים הערב.
במסגרת השואו שלה רקדנים ורקדניות הקפידו לקפץ על הבמה כשהיא החליפה פרטי לבוש בהתאם - לפחות ארבע פעמים החליפה הזמרת בגדים. באחת מהן נראתה פרסומת בולטת עם כיתוב של חברת אופנה בה היא משמשת בתור פרזנטורית, וזו לא הייתה הפרסומת היחידה בהופעתה הערב במהלך השירים, כשסמוך להתחלה במהלך השיר רקדן צילם את קירל עם מכשיר סלולארי חדש שמושק עכשיו והרגע הובלט במסכי הענק.
3 צפייה בגלריה
ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון
ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון
הגיל הממוצע היה נמוך ממה שהיא ציפתה, הכמות בהחלט מרשימה
(צילום: רונן אטדגי)
קירל סיפרה כי התאמנה על שירה בלייב, כשכידוע שבחלק גדול מהופעותיה היא נעזרה בפלייבק. נראה היה שקירל עבדה קשה באימונים כי נדמה שהיה לה קל בקרב.
ועוד מילה על הקהל - חלק גדול מאוד ממנו היה ילדים וילדות בגילאי בית ספר יסודי שלוו בהוריהם, הקהל שאפיין ומאפיין את הזמרת ועזר לה להגיע למעמד המכובד הזה. ספק אם קירל רצתה או ידעה שממוצע הגילים בהופעתה יהיה כל כך נמוך, אולם מבחינתה נדמה היה שהשיגה את המטרה שלה: לעבור בהצלחה את ההופעה הראשונה שלה אי פעם, אליה גם מכרה כרטיסים. את המבחן הזה קירל עברה בהצלחה ועכשיו תתפנה למשימה הבאה שלה: אירוויזיון 2023 בבריטניה.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
המשימה הבאה: האירוויזיון. נועה קירל
(צילום: מוטי קמחי)