טומי לי, המתופף של להקת המטאל מוטלי קרו, נתבע על ידי אישה אנונימית שטוענת כי המוזיקאי תקף אותה מינית בשנת 2003 בזמן שהשניים היו יחד במסוק האישי שלו.
1 צפייה בגלריה
טומי לי
טומי לי
טומי לי
(צילום: Charles Sykes/Invision/AP)
לדבריה, את ההזמנה להצטרף לטיול במסוק קיבלה מדייויד מרץ, טייס המסוק שהכירה מהתקופה שבה עבדה בבנק בסן דייגו. לדבריה, זמן קצר לאחר ההמראה, לי וגבר נוסף שהיה במקום שתו אלכוהול והשתמשו בסמים, בהם גראס וקוקאין.
עוד אמרה כי המתופף ביקש ממנה להתיישב על ברכיו בשביל לראות טוב יותר את תא הטייס וכאשר הסכימה, לי ניסה לנשק אותה ואף כפה את עצמו עליה בזמן שהיא ניסתה להתרחק. לאחר מכן הפך לכאורה כוחני וניסה להזיז את ראשה לעבר איבר מינו. עוד אמרה כי מאז אותו מקרה היא סובלת ממצוקה רגשית, פיזית ופסיכולוגית קשה.
"התחושות האלו, יחד עם התהילה של לי והאקלים של תעשיית המוזיקה באותה תקופה גרמו לה להאמין ששום דבר לא יקרה אם תדווח למשטרה על התנהגותו", נכתב בכתב התביעה. טרם פורסם סכום הפיצויים הנדרש מהמוזיקאי בגין התביעה.
זוהי לא הפעם הראשונה שלי, הידוע גם כגרוש של פמלה אנדרסון, מסתבך, כאשר בשנת 1988 ריצה עונש מאסר של שישה חודשים לאחר שהאושם באלימות נגדה. כמו כן, ב-2018 טען כי הותקף על ידי בנו הבכור שאף איים לרצוח אותו לכאורה.