אנגוס קלאוד, השחקן שמוכר כמי שגילם את פזקו "פז" אוניל בסדרה המצליחה והמוערכת של HBO, "אופוריה", הלך לעולמו בגיל 25 - כך פרסמה הבוקר (ג') משפחתו. סיבת מותו טרם פורסמה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אופוריה" - עונה 2
מתוך "אופוריה" - עונה 2
קלאוד כפז. מתוך "אופוריה" - עונה 2
(צילום: Eddy Chen/HBO)
"בלב כבד אנו נפרדים היום מאדם מדהים. כאמן, חבר, אח ובן, אנגוס היה כל כך מיוחד עבורנו", מסרה משפחתו בהודעה. "בשבוע שעבר קברנו את אביו ונאבקנו בקושי רב באובדן הזה. הנחמה היחידה שיש לנו היא שאנגוס התאחד כעת עם אביו, שהיה חברו הטוב ביותר. אנגוס לא חשש לחשוף את מאבקו בבעיות נפשיות ואנו מקווים שמותו יכול להוות תזכורת לאחרים שהם לא לבד ולא צריכים להילחם בזה בעצמם. אנו מקווים שהעולם יזכור אותו בזכות ההומור שלו, הצחוק שלו והאהבה לכולם. אנו מבקשים פרטיות בזמן הזה, שכן אנו עדיין מעכלים את האובדן הקשה הזה".
על פי דיווח באתר TMZ, נאמר כי כוחות הביטחון הגיבו לשיחה מאימו של קלאוד בשעות הצהריים המוקדמות. לדבריהם, היא אמרה שהוא ככל הנראה "לקח מנת יתר", והוסיפה כי אין לו דופק. בסופו של דבר, הוכרז על מותו בזירת האירוע. עד לכתיבת שורות אלו, סיבת המוות של קלאוד עוד לא ידועה, ומשטרת אוקלנד אישרה כי מתקיימת חקירה של נסיבות מותו.
2 צפייה בגלריה
אנגוס קלאוד
אנגוס קלאוד
אנגוס קלאוד
(צילום: AP)
קלאוד היה אחת הדמויות הפופולריות בסדרה זוכת האמי "אופוריה", שם כאמור גילם את פזקו בשתי העונות הראשונות שלה. מלבדה הוא הספיק לשחק בסרטים The Line לצד ג'ון מלקוביץ' וב-North Hollywood יחד עם וינס ווהן. שני פרויקטים בכיכובו, שאליהם כבר הספיק להצטלם, צפויים לצאת בשנה הקרובה.
"אין אנשים כמו אנגוס. הוא היה כל כך מיוחד ומוכשר, והוא היה צעיר מדי מכדי לעזוב אותנו כל כך מהר", אמר יוצר "אופוריה", סם לוינסון. "כמו רבים מאיתנו, הוא נאבק בהתמכרות ובדיכאון. אני מקווה שהוא ידע בכמה לבבות הוא נגע. אהבתי אותו. אני תמיד אוהב אותו. נוח על משכבך בשלום".
גם כמה מחברי הקאסט של הסדרה ביקשו לחלוק לו כבוד אחרון. ג'בון וולטון, שגילם את אחיו הקטן אשטריי, פרסם תמונה עם קלאוד באינסטגרם, וכתב "תנוח על משכבך בשלום, אחי". סטורם ריד, המגלמת את ג'יה (אחותה הקטנה של רו), שיתפה ברשתות החברתיות כי "הדמעות פשוט לא מפסיקות לרדת", בעוד אלכסה דמי (מאדי) פרסמה אימוג'י של לב שבור בסטורי באינסטגרם.
"הוא היה הכי אמיתי, מקורי ומתוק", כתב קולמן דומינגו, שגילם את עלי. "אהבתי את הילד הזה. הוא תמיד חייך. אני מקווה שהנשמה הרגישה הזו נחה עכשיו. תהיו בקשר עם האהובים שלכם, תוודאו שהם בסדר".
מלבדם נפרדו מקלאוד גם הראפר דרייק - אחד מהמפיקים בפועל של הסדרה - שכתב שהוא היה "נשמה טובה", לצד תמונה שלו. גם השחקנית קרי וושינגטון ("סקנדל") כתבה ברשתות: "אתה כל כך תחסר". "בבקשה תזכרו כמה אנשים אוהבים אתכם", פרסמה לזכרו השחקנית רייצ'ל זגלר ("סיפור הפרברים") והוסיפה: "בעולם הזה קל להרגיש במהירות אחרת, אבל יש סיבות להישאר פה והעולם הזה צריך אתכם".
במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כגון ער"ן בטלפון 1201 או באתר סה"ר .