השחקן גארי ביוסי מואשם בשלושה סעיפים של תקיפה מינית לאחר שתקף לכאורה לפחות שתי נשים במהלך כנס בניו ג'רזי שהתקיים החודש, כך מסרה הערב (שבת) המשטרה.
1 צפייה בגלריה
גארי ביוסי
גארי ביוסי
גארי ביוסי
(צילום: Charles Sykes/Invision/AP, File)
על פי הודעת המשטרה, השחקן בן ה-78 מואשם בשני סעיפים של תקיפה מינית ובסעיף נוסף של הטרדה. מהמשטרה נמסר שהם קיבלו "תלונות רבות" בנוגע להתנהגות של ביוסי.
עוד נמסר כי האישומים הגיעו לאחר השתתפותו של ביוסי בכנס שנערך בין ה-12 ל-14 באוגוסט – זהו אירוע חצי שנתי בנושא סרטי אימה בו המעריצים מקבלים הזדמנות לפגוש את השחקנים.
ביוסי, בן ה-78, הופיע ביותר ממאה סרטים, בהם "הפירמה", "מצור ימי", "נקודת פריצה" ו"הטורף 2". אולם תפקידו המוכר ביותר שלו בקולנוע הוא זה של המוזיקאי המנוח באדי הולי ב"סיפורו של באדי הולי" מ-1978, עליו זכה במועמדות לפרס האוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר. הוא השתתף גם בתוכניות ריאליטי, כגון "המתמחה", שהונחתה על ידי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.
ב-1995 הוא נעצר לאחר שלקח מנת יתר של קוקאין בביתו במליבו. הוא נעצר פעמיים נוספות בשל עבירות של אלימות במשפחה. המשטרה מסרה כי כעת החקירה בעניינו נמשכת וביקשה מכל אדם שיש לו מידע נוסף ליצור עמה קשר. מנהלו של השחקן הכחיש את הטענות נגדו.