השחקנית מיטל נוטיק נבחרה להחליף את משי קלינשטיין במחזמר המצליח של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר "אפס ביחסי אנוש", החוגג עכשיו 300 הצגות.
3 צפייה בגלריה
מיטל נוטיק
מיטל נוטיק
מיטל נוטיק
(צילום: שרון שטרן)
קלינשטיין, שנמצאת בחודשי הריונה האחרונים, תשחק עד סוף חודש נובמבר את דמותה של דפי. הדמות אותה גילמה נלי תגר בגרסה הקולנועית של טליה לביא. על העיבוד הבימתי אחראיים אורן יעקובי שכתב את המחזה, עילי בוטנר שכתב את המוזיקה ועידו רוזנברג שביים.
עוד במדור במה:
"אני נרגשת להיכנס להצגת הדגל של התיאטרון ולגלם את התפקיד הנפלא של דפי", אומרת נוטיק, שמשחקת בימים אלה בהצגות "סינית אני מדברת אליך" ו"ארבע אמהות" בתיאטרון. "אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את הקהל המושבע שכבר עבר דרך עם ההצגה, וכמובן את הקהל החדש, שעוד לא חווה את הקסם. אני מוקירה תודה לציפי פינס, מנהלת התיאטרון, ולבמאי ההצגה עידו רוזנברג על הבעת האמון בי ומחכה להצטרף למשפחת 'אפס ביחסי אנוש'".
3 צפייה בגלריה
מתוך "אפס ביחסי אנוש"
מתוך "אפס ביחסי אנוש"
מתוך "אפס ביחסי אנוש"
(צילום: רדי רובינשטיין)
בימים אלה הוחלף גם אסף הרץ ("שישו ושמחו") - שגילם בהצגה את איתן שפי ובחר להתמקד בקריירה המוזיקלית שלו - בניב ניסים. "ההחלפה הזאת כמעט קרתה בקורונה, וזה נשאר בגדר פנטזיה עבורי", אומר ניסים שכיכב בהצגה "הנאהבים והנעימים" בבית ליסין. "עכשיו, כששזה קורה זה מרגיש הכי נכון. אני מתרגש בטירוף".
3 צפייה בגלריה
ניב ניסים
ניב ניסים
ניב ניסים
(צילום: שי פרנקו)
כזכור, לפני פחות משנה החליפה אלונה סער כוכבת אחרת של המחזמר, מגי אזרזר המגלמת את זוהר (דאנה איבגי בסרט), שחזרה לתפקיד לפני כחודשיים לאחר חופשת לידה.