השחקנית אנה פקווין הופיעה על השטיח האדום כשהיא נעזרת במקל הליכה - אחרי תקופה של התמודדות עם מצב בריאותי שטיבו לא הוגדר, ושהותיר אותה עם "בעיות תנועה", כך לפי מגזין "פיפל".
2 צפייה בגלריה
אנה פקווין
אנה פקווין
אנה פקווין
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)
אתמול (ד') הפציעה פקווין (41) על השטיח האדום בניו יורק בבכורת הסרט A Bit Of Light בכיכובה, שאותו ביים בן זוגה השחקן סטיבן מוייר. בסרט מגלמת פקווין אם אלכוהוליסטית שאיבדה משמורת על ילדיה ונאלצת לבחון את עברה.
לפי "פיפל" פקווין מתמודדת עם בעיות תנועה, כמו גם עם קשיים בדיבור. "אלו היו שנתיים קשות", אמרה פקווין למגזין, "זה לא היה קל". כאמור טיב הבעיות הבריאותיות שמהן סובלת פקווין טרם הובהר, אולם מקור מסר למגזין כי ישנה תקווה שפקווין תחלים באופן מלא.
את מוייר הכירה פקווין בסדרה "דם אמיתי" שבהם כיכבו השניים. דרמת המתח העל-טבעית של HBO שודרה במשך שבע עונות בין 2008 ל-2014, וזכתה להצלחה רבה. ב-2010 נישאו פקווין ומוייר, וב-2012 הביאו לעולם תאומים. פקווין פרצה ב-1993 בתפקידה הקולנועי הראשון, כאשר כיכבה בסרט "הפסנתר" של הבמאית ג'יין קמפיון - תפקיד אשר זיכה אותה באוסקר לשחקנית המשנה בגיל 11 בלבד.
2 צפייה בגלריה
אנה פקווין וסטיבן מוייר
אנה פקווין וסטיבן מוייר
אנה פקווין וסטיבן מוייר בבכורת הסרט A Bit Of Light
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)
"הוא הבן אדם המועדף עליי לשחק לצידו", אמרה פקווין ל"פיפל", והבטיחה כי ניאותה לעבוד עמ מוייר רק מכיוון שהוא במאי מצוין. "בענייני עבודה אני לא סנטימנטלית", הסבירה.