תעלומה ברשת וסוף מפתיע: בעקבות פרסום שעלה בחשבון האינסטגרם הרשמי של ליל טיי, כוכבת רשת בת 15, אתרי תקשורת רבים מעבר לים דיווחו אתמול (ד') כי הראפרית הצעירה הלכה לעולמה. אבל כשמגזין "אינסיידר" פנה לאביה של הצעירה במטרה לקבל פרטים נוספים ולאשר את הידיעה, הוא סירב לענות אם בתו עדיין בחיים או לא. כך גם מנהלה לשעבר לא אישר ולא הכחיש את הידיעה.
1 צפייה בגלריה
ליל טיי
ליל טיי
ליל טיי
(צילום מסך, "גוד מורנינג אמריקה")
הפרסום בחשבון האינסטגרם הרשמי של כוכבת האינטרנט תיאר את מותה כ"פתאומי וטרגי" ו"בלתי צפוי לחלוטין". בהצהרה נאמר שגם אחיה, ג'ייסון טיאן, הלך לעולמו. לפי ההודעה שפורסמה נודע כי שני המקרים נמצאים תחת חקירה.
"בלב כבד אנו משתפים בחדשות ההרסניות על פטירתה הפתאומית והטרגית של קלייר אהובתנו", נכתב בחשבון האינסטגרם שלה. "אין לנו מילים כדי להביע את הכאב העצום שאנחנו שרויים בו. ההודעה על כך הייתה בלתי צפויה לחלוטין והותירה את כולנו בהלם. לצערנו, גם פטירתו של אחיה מוסיפה רובד בלתי נתפס לחדשות". עוד נכתב כי "בתקופה זו של צער נורא, אנו מבקשים לשמור על פרטיותנו בעודנו מתאבלים על האובדן הזה. נסיבות מותם של קלייר ואחיה עדיין תחת חקירה".
אך בטוויסט מפתיע ומוזר במיוחד, 24 שעות לאחר שעלתה אותה הודעה טראגית, ב-TMZ טענו ששוחחו עם משפחתה, שהסבירה כי בתם, וגם אחיה, נמצאים בחיים - והפוסט המדובר היה תוצאה של פריצה לחשבון האינסטגרם של ליל טיי.
בהצהרה שנמסרה מטעם המשפחה, טיי ניסתה להסביר את מהלך האירועים. "אני רוצה להבהיר שאחי ואני בסדר ובחיים, אבל אני שבורת לב ונאבקת אפילו למצוא מה לומר", נכתב בהצהרה. "זו הייתה יממה טראומטית עבורי. לכל אורך היום הופצצתי באינספור שיחות והודעות שוברות לב ועצובות מכל אוהביי בזמן שאני מנסה לסדר את הבלגן הזה.
"חשבון האינסטגרם שלי נפרץ על ידי גורם צד שלישי, שהפיץ מידע שקרי ושמועות לגביי, לרמה שאפילו שמי היה לא נכון. שמי האמיתי הוא טיי טיאן ולא קלייר הופ".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
ליל טיי התפרסמה ב-2017 בזכות סרטונים פרועים ועמוסי קללות שהעלתה לרשת, שבהם היא מתהדרת במכוניות יוקרה, בתים ראוותניים וכסף מזומן רב. בשנת 2018 דמותה נעלמה מהאינטרנט לאחר שסרטון שבו נשמע קול המורה לה מה לומר מאחורי המצלמה דלף לרשת. הצופים שיערו שמדובר באחיה. באותה התקופה דווח בכלי תקשורת מעבר לים כי התנהל קרב בין צאנג, מנהלה לשעבר, אביה כריסטופר הופ ואמרגנה כריס ג'ונס לבין אמה, אנג'לה טיאן, ואחיה בצד השני.
בשנת 2021, חשבון האינסטגרם של ליל טיי חזר לפעילות כאשר פוסטים שלכאורה פרסם אחיה האשימו את אביהם בהתעללות פיזית ונפשית, ובגניבת כל כספה של טיי. הופ הכחישה את ההאשמות הללו.
פורסם לראשונה: 09:59, 10.08.23