פול קטרמול, חבר להקת הפופ הבריטית אס קלאב סבן הלך לעולמו אתמול (ה') חודשים ספורים לאחר שהלהקה הכריזה על איחוד, כך על פי הצהרה מטעם משפחתו שפורסמה באתר ה-BBC.
2 צפייה בגלריה
פול קטרמול
פול קטרמול
פול קטרמול
(Anthony Harvey/Getty Images)
"בצער רב אנחנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של בננו ואחינו האהוב, פול קטרמול", נכתב בהצהרה. הזמר נמצא אתמול בביתו שבדורסט, וסיבת מותו בשלב זה איננה ידועה. על פי ההצהרה "המשטרה אישרה כי אין נסיבות מחשידות למותו, ומשפחתו של פול, חבריו וחברי הלהקה מבקשים לשמור על פרטיותם בזמן זה".
בעמוד האינסטגרם הרשמי של הלהקה נכתב: "אנחנו שבורים. אין מילים לתאר את העצב העמוק והצער שאנחנו מרגישים. היינו כה בני מזל שהיה חלק מחיינו ואנחנו מודים על הזיכרונות הנפלאים שיש לנו. כל אחד מאיתנו הולך להתגעגע אליו מאוד". הידיעה על מותו של קטרמול מגיעה לאחר שהלהקה הכריזה כי תתאחד לסיבוב הופעות לציון 25 שנים להיווסדה, הכולל 11 הופעות באנגליה ואירלנד במהלך השנה.
2 צפייה בגלריה
פול קטרמול
פול קטרמול
פול קטרמול
(Anthony Harvey/Getty Images)
קטרמול היה בן 21 כשהתפרסם כחלק מלהקת אס קלאב סבן, שייסד מנהל הספייס גירלס לשעבר סיימון פולר, ב-1988. הסינגל הראשון שלהם, Bring it All Back כבש את ראשי המצעדים באנגליה, ואליו הצטרפו להיטים נוספים, בהם S Club Party ו-Don't Stop Movin. נוסף על כך, הלהקה כיכבה בסדרת טלוויזיה מבית ה-BBC בשם Miami 7 ששודרה במשך ארבע עונות. הסיטקום ששודר גם בארצות הברית, ליווה את החבורה במסעם מלונדון לפלורידה.
ב-2002 הזמר פרש מן הלהקה והקים להקת רוק בשם Skua, שהתפרקה כעבור שנה. הוא שב לאס קלאב סבן כשהתאחדו ב-2014, והיה צפוי להשתתף גם בסיבוב ההופעות הקרוב.