בוב סאגט, שמוכר בתור דני טאנר מהסדרה המיתולוגית "צער גידול בנות", הלך לעולמו אתמול (ראשון) בגיל 65. סאגט נמצא מת בחדר המלון שבו שהה באורלנדו, פלורידה - כך דווח הלילה באתר "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
בוב סאגט
בוב סאגט
בוב סאגט
(צילום: AP)
לפי הדיווחים בהוליווד, בשלב זה לא ברורות נסיבות המוות. גורמי משטרה מקומיים מצוטטים כאומרים ש"לא נמצאו סמים" בזירת המוות, ואין חשד לפלילים. סאגט שהה בפלורידה כחלק ממסע הופעות הסטנדאפ שלו. הופעתו האחרונה התקיימה באורלנדו בערב שבת.
"אנו הרוסים לאשר כי בוב האהוב שלנו הלך היום לעולמו", פרסמה משפחתו של סאגט בהודעה רשמית, "הוא היה הכל עבורנו ואנחנו רוצים שתדעו כמה אהב את מעריציו, הופעות חיות ולחבר יחד, בצחוק, אנשים מכל קצוות החיים".
סאגט נולד ב-1956 בפילדלפיה למשפחה יהודית. את הפריצה שלו חב לסיטקום האהוב "צער גידול בנות", שם לוהק כדני טאנר ב-1987. הצלחתה הגדולה של הסדרה הפכה את סאגט לשם מוכר, ובמקביל לשידור הסדרה הפך למנחה מבוקש בתעשיית הבידור האמריקנית, וחצב לעצמו נישה בעולם הקומדיה האמריקני.
סאגט נודע כקומיקאי למבוגרים בלבד, עם פה מלוכלך שעמד בסתירה לתדמית המשפחתית והחביבה שסיגל בסדרה הקומית שבה פרץ. ב-2008 נערך לסאגט Roast טלוויזיוני בהשתתפות רבים מחבריו, ביניהם ג'ון סטאמוס (שכיכב לצדו ב"צער גידול בנות"), שרה סילברמן, ג'ף גרלין וחברו הקרוב של סאגט, נורם מקדונלד, שהלך לעולמו בספטמבר האחרון.
2 צפייה בגלריה
מתוך "צער גידול בנות"
מתוך "צער גידול בנות"
סאגט (משמאל) ב"צער גידול בנות"
(צילום מסך)
סאגט כיכב ב"צער גידול בנות" במשך שמונה עונות, עד 1996, ועם סיומה פנה לעיסוקים אחרים. בין היתר התמקד בקריירת הסטנדאפ שלו, וב-1998 אף ביים סרט, הקומדיה Dirty Work בהשתתפות חברו נורם מקדונלד. במהלך שנות ה-2000 השתתף סאגט בכמה פרויקטים - בין היתר השתתף במספר פרקים של הסדרה "הפמלייה", והעניק את קולו לקריין ב"איך פגשתי את אמא שלך", בן דמותו המבוגר של טד מוסבי (אותו גילם בסדרה ג'וש רדנור).
בשנים האחרונות השתתף סאגט ב"צער גידול בנות - הדור הבא", סדרת הספין אוף של נטפליקס ל"צער גידול בנות", כמו גם בעונתה הרביעית של "הזמר במסכה" בגרסתה האמריקנית.
סאגט הותיר אחריו אישה ו-3 ילדים.