ההתבטאות החריפה של הזמר ליאור נרקיס: בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו היום (ה') ושהוסר מאז על ידי אינסטגרם, הביע הזמר ביקורת חריפה על התנהלות הנהגת המדינה סביב נושא השבת החטופים מעזה. "תתביישו לכם! תינוקות שם חודש, נערות, חיילים מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה!", כתב נרקיס.
נרקיס, שבמשך ארבעת ימי הלחימה הראשונים היה בקפריסין משום שלדברי מנהליו "הייתה לו הופעה שהחליט לבטלה ולשוב ארצה", המשיך: "במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור.. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו. מוכן למות על כבוד הנשחטים והשבויים ששואלים איפה אנחנו.
"אין כמו החיילים שלנו. אני מצדיע לכם אבל זה לא קורה, ועבר חודש. הכול בגלל ההנהגה, אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים".
1 צפייה בגלריה
יום הולדת אושר כהן
יום הולדת אושר כהן
ליאור נרקיס
(צילום: אמיר מאירי)
נרקיס המשיך וביקר בדבריו את שר הביטחון וראש הממשלה: "גלנט, זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס. חוץ מלהוריד בניינים - כלום. לך הביתה אתה וביבי, שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה".
בהמשך פרסם נרקיס סרטון, שבו הבהיר כי הוא אינו חוזר בו מהדברים. "אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי ואני עושה הכול למען החטופים שלנו, למען התינוקות, למען אלה ששרפו אותם חיים בבתים שלהם, למען הבנות שלנו שאנסו אותן בברוטליות, למען חיילי צה"ל, למען עם ישראל, ולהגיד 'כן, אנחנו לא עושים את זה נכון'. זו דעתי - לא ייתכן שחודש ימים אנשים ותינוקות בני יומם נמצאים בשבי. ההנהגה שלנו חייבת להתעורר. לא אכפת לי לשלם מחיר אישי, לא אכפת לי לקחת את זה על עצמי וגם לשלם בקריירה, לא מעניין אותי כלום עכשיו. צריך להחזיר את החטופים הביתה".