תאונה שהתרחשה לפני מספר ימים על הסט של סרט ההמשך המצופה ל"גלדיאטור" הובילה לפציעה של שישה אנשי צוות, כך אישר אמש (ו') נציג מחברת ההפקות פרמאונט.
2 צפייה בגלריה
מתוך "גלדיאטור"
מתוך "גלדיאטור"
מתוך "גלדיאטור"
(באדיבות yes)
התאונה התרחשה במהלך צילום סצנת פעלולים לסרטו של רידלי סקוט במרוקו. "כמה חברי צוות נפצעו באופן שאינו מסכן חיים. צוותי הביטחון והרפואה שנמצאו במקום פעלו במהירות ומי שנפגעו באופן מיידי קיבלו את הטיפול הנחוץ. כולם במצב יציב וממשיכים לקבל טיפול", נמסר בהצהרת ההפקה.
על פי הדיווחים באתר "וראייטי", התאונה התרחשה בסופו של יום הצילומים, כשבסך הכול שישה נפצעו - ארבעה מהם עדיין מאושפזים בבית החולים, ושניים מהם קיבלו טיפול מקומי ושוחררו. לפי גורם המעורה בפרטים בהפקה, כל המעורבים קיבלו טיפול בכוויות. איש מהשחקנים לא נפגע, ובשלב זה טרם נחשפו פרטים על התאונה עצמה ונסיבותיה
"גלדיאטור 2" הוא המשך של שובר הקופות המצליח משנת 2000, ומסתמן כבר עכשיו כאחד הסרטים המסקרנים ביותר של השנים הקרובות וליהק אליו כמה מהשמות הבולטים בהוליווד, בהם פדרו פסקל ("המנדלוריאן" ו"האחרונים מבינינו"), פול מסקל ("אנשים נורמלים", "אחרי השמש"), ג'וזף קווין ("דברים מוזרים"), דנזל וושינגטון - וליאור רז הישראלי, יוצר וכוכב "פאודה", שבימים אלה נמצא בארץ ולא שהה בסט הצילומים בזמן התאונה.
2 צפייה בגלריה
כנס החירום להצלת השידור הציבורי
כנס החירום להצלת השידור הציבורי
איש מחברי הקאסט לא נפגע. ליאור רז
(צילום: מוטי קמחי)
את "גלדיאטור 2" יביים כאמור הבמאי הבריטי בן ה-85 רידלי סקוט ("הנוסע השמיני", "בלייד ראנר"). "גלדיאטור", שיצא בשנת 2000, הפך ללהיט גדול שהזניק את הקריירה של השחקן ראסל קרואו, ואף זיכה אותו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר. הסרט גרף עוד ארבעה פרסי אוסקר באותה שנה, כולל הפרס לסרט הטוב ביותר, והרוויח למעלה מ-460 מיליון דולר בקופות. סרט ההמשך עתיד לצאת בנובמבר 2024.