כשנתיים לאחר שחשפה לראשונה כי התבקשה על ידי מפיק לשכב עם שחקן שמככב לצידה כדי "לייצר כימיה", שרון סטון חושפת כעת את זהות המפיק: רוברט אוונס האגדי, שבין היתר אחראי ל"תינוקה של רוזמרי", "הסנדק" ו"צ'יינהטאון".
3 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
שרון סטון
(צילום: AP)
בפרק של הפודקאסט של לואי ת'רו שבו התארחה, סיפרה סטון בת ה-66 כי אוונס, שהלך לעולמו ב-2019 בגיל 89, ביקש ממנה לשכב עם וויליאם בולדווין - מי שכיכב לצד סטון במותחן האירוטי "סליבר" ב-1993. "הוא מתרוצץ במשרד שלו במשקפי שמש ומסביר לי שהוא שכב עם אווה גרדנר ושאני צריכה לשכב עם וויליאם בולדווין, מכיוון שכך תצוגת המשחק שלו תהיה טובה יותר", סיפרה השחקנית. "והיינו צריכים שהוא יהיה טוב יותר כי זאת הייתה הבעיה. אם אוכל לשכב עם בולדווין, הכימיה בינינו תהיה טובה יותר על המסך; אם נעשה סקס, זה יציל את הסרט".
3 צפייה בגלריה
שרון סטון ו-וויליאם בולדווין, מתוך "סליבר"
שרון סטון ו-וויליאם בולדווין, מתוך "סליבר"
צריכים שיהיה טוב יותר. סטון ובולדווין, מתוך "סליבר"
(צילום: באדיבות yes)
סטון המשיכה לתאר את הסיטואציה מנקודת מבטו של אוונס: "אני הייתי הבעיה האמיתית של הסרט, בגלל שהייתי כה לחוצה, ולא כמו שחקנית אמיתית שפשוט הייתה מזדיינת איתו וגורמת לדברים לשוב למסלולם. הבעיה האמיתית הייתה שהייתי כה לחוצה".
בולדווין, מצדו, הגיב ב-X (טוויטר לשעבר) על דבריה של סטון, וכתב: "לא בטוח למה שרון סטון ממשיכה לדבר עליי אחרי כל השנים הללו. האם עדיין יש לה קראש עליי? או שהיא עדיין פגועה מזה שדחיתי אותה? יש לי מספיק לכלוך עליה כדי לגרום לראשה להסתובב, אבל שמרתי על שתיקה".
3 צפייה בגלריה
וויליאם בולדווין
וויליאם בולדווין
וויליאם בולדווין
(צילום: Gettyimages)
סטון חשפה לראשונה כי הופעל עליה לחץ לשכב עם קולגות בממואר שלה משנת 2021, The Beauty of Living Twice, ושחזרה את תגובתה: "אתם התעקשתם על השחקן הזה כשהוא לא הצליח להחזיק סצנה אחת באודישן. עכשיו נראה לכם שאני אשכב איתו ואז הוא יהפוך לשחקן סביר? אין מישהו טוב עד כדי כך במיטה".