הראפר נועם "נומי" כהן הוא ההרוג בתאונת האופנוע הקטלנית שהתרחשה אתמול (ו') בכביש 4. כהן נהרג סמוך לגבעת שמואל לאחר שהחליק עם האופנוע עליו רכב. הוא נחשב לאמן מוכר בסצנת ההיפ הופ והראפ הישראלית, ולמרות שהוציא רק אלבום אחד, הוא מופיע כבר מעל עשור במועדונים שונים ברחבי הארץ לצד אמנים רבים.
2 צפייה בגלריה
נועם "נומי" כהן
נועם "נומי" כהן
נועם "נומי" כהן
(צילום מסך, יוטיוב)
כהן נולד בבאר שבע וכבר בגיל צעיר החל לכתוב שירים, את שם הבמה נומי בחר לעצמו בגיל 12. בריאיון שהתפרסם לפני שנה וחצי במקומון "שבע" של העיר באר שבע הוא דיבר על אחת השורות בשיר הנושא של האלבום שלו "רוקסטאר, כפרה" ובה הוא אומר שהוא רוצה להצטרף למועדון ה-27 ביחד עם קורט קוביין. בריאיון עצמו הוא נתן למילים משמעות אחרת, והסביר שהוא דווקא לא רוצה למות בגיל צעיר.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: טל שמעוני)
"העניין הזה של גיל 27 היה מטאפורה למשהו אחר, זה היה בשבילי להפוך להיות 'כוכב רוק', אגדה. זה לא היה שאני רוצה למות בגיל 27. יש עוד חודשיים עד גיל 28 ונראה מה יקרה. לא, סתם. אני באמת לא רוצה למות מוקדם. זה לא הזמן", אמר.
מוזיקאים רבים התייחסו למותו בטרם עת ברשתות החברתיות. רביד פלוטניק כתב עליו "אני פשוט בהלם. איזה בחור זה... בוטה ופראי וכנה עם מוח חד ופה שאומר כל מה שבא לו על המיקרופון... היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים ועם זאת הוא היה האיש הכי נעים להיות בסביבתו... לב של זהב, בחור כשרוני מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים. חברי מתן שרון ניסח את זה מדויק - פאקינג רוקסטאר עד הרגע האחרון".
גם סטטיק הספיד אותו ברשתות החברתיות: "גדלנו יחד. לא באותו מקום. לא באותה חבורה, אבל על אותה תרבות ואותה מוסיקה. לא תמיד ראינו עין לעין, אבל תמיד ידענו להתגבר ולהבין שבסוף - אנחנו באותה קבוצה. אתה אמן ראוי במלוא מובן המילה. אבדה קשה למוסיקה, לסצנה ובכלל. נתגעגע".
גם הראפר לוקץ' התייחס למותו בפוסט באינסטגרם שלו וכתב: "מעבר להכל הוא היה בחור טוב.איש מוכשר, ראפר מפחיד, פרופורמר מעולה, יוצר מדהים אבל הכי חשוב, באמת בחור טוב... נוח על משכבך בשלום נומי, אני אוהב אותך ומתגעגע אלייך ומקווה שאתה במקום יותר טוב בעזרת השם בלי עין הרע אמן ואמן".