האמירה הקשה בשידור חי: שי גולדשטיין ונועם פתחי אירחו אתמול (ב') את הדוגמנית ופעילת הימין נטלי דדון בתוכניתם החדשה "פתחי את שי" שמשודרת בערוץ 14. במהלך השיחה איתה, סיפרה דדון כי היא נושאת אקדח ברישיון, והמגישים הציעו שתתאמן במטווח באמצעות נשק צעצוע. כשגולדשטיין הסביר לדדון כיצד להשתמש באקדח הפלסטיק במטווח הטלוויזיוני, פתחי הציע - "תחשבי שאת רואה את שקמה ברסלר". צפו בקטע מתוך התוכנית:
"יש לך אקדח, תראי אותו. שידעו שאת מסתובבת איתו", הציע גולדשטיין לדדון, שסיפרה אודות הרישיון לנשק והאקדח שברשותה וקמה ממושבה להראות אותו למצלמה. "הוא לא טעון, אין לה כדורים גם", הוסיף גולדשטיין, שהסביר לדוגמנית כיצד עליה לירות באקדח הצעצוע באולפן, בדומה למטווחים שעשתה בדרך לקבלת הרישיון.
1 צפייה בגלריה
שי גולדשטיין ונועם פתחי
שי גולדשטיין ונועם פתחי
שי גולדשטיין ונועם פתחי
(צילום מסך, ערוץ 14)
"אני רוצה להדגים לך כי זה אקדח מאוד מיוחד, את צריכה להפיל את הכוסות", גולדשטיין הסביר, כשפתחי קטע אותו כאמור, ואמר "תחשבי שאת רואה את שקמה ברסלר".
הקטע צולם והועלה לרשת החברתית X (טוויטר, לשעבר) וזכה לעשרות אלפי צפיות לצד תגובות שמעודדות את הגולשים להגיש תלונה לראשות השנייה לטלוויזיה ורדיו על "לגיטימציה לפגיעה בחיי אדם". "שהערוץ יישא באחריות ובפיצוי על קריאה לעברה על החוק", כתבה גולשת.
ברקע הדברים שאמר פתחי, שקמה ברסלר הגישה במהלך הקיץ תביעת לשון הרע נגד נטלי דדון שבה דרשה פיצוי של 250 אלף שקלים בגין "פרסומים שקריים".
ברסלר בחרה שלא להגיב לדברים שנאמרו בתוכנית. מטעם ערוץ 14 טרם נמסרה תגובה.