שמונה חודשים לאחר שהוכרז על ביטולה של "שכנים שכנים", זוכה אופרת הסבון האוסטרלית, שרצה במשך 37 שנים, לתחייה מחודשת - ותעלה בעונה חדשה בשירות הסטרימינג החינמי ומבוסס הפרסומות של אמזון, הנקרא Freevee. הסדרה תחל את הצילומים ב-2023 ותעלה לשידור במחצית השנייה של אותה השנה.
הפרקים החדשים של הסדרה ישודרו בארצות הברית ובבריטניה בלבד, ויעלו בשירות לצד 9,000 הפרקים של העונות הקודמות של הסדרה. כמו תמיד, העונה החדשה תעסוק בחייהם של הדיירים בעיירת פרברים מומצאת במלבורן שבאוסטרליה, ותמשיך היישר מהנקודה שבה עצרה בפרק הסיום של העונה הקודמת, בו צפו מיליוני מעריצים.
הסדרה שטופת השמש, שזכתה לאחוזי צפייה גבוהים מזה שנים רבות ולכמיליון וחצי צופים באנגליה, מומנה על ידי ערוץ 5 האוסטרלי מאז שנת 2008 ועד לירידתה בחודש יוני האחרון. במרוצת השנים לקחו בה חלק כוכבים כדוגמת קיילי מינוג, ג'ייסון דונובן, מרגו רובי, ליאם המסוורת, ראסל קרואו, גיא פירס ועוד.
1 צפייה בגלריה
מתוך "שכנים שכנים"
מתוך "שכנים שכנים"
מתוך "שכנים שכנים"
(צילום מסך)
עם פרסום הידיעה על הכוונה להוריד את הסדרה, יותר מ-60 אלף מעריצים חתמו על עצומה להצילה, מה שבתחילה לא עזר, אך כאמור, בסופו של דבר באמזון החליטו להרים את הכפפה ולתת ל"שכנים" בית חדש.
"'שכנים' שבתה את הקהל שלה במשך כמעט 40 שנים, ובנתה קהל אוהב ונאמן שעקב אחר החיים והסיפורים של הדמויות ברחוב רמזי", אמרה לורן אנדרסון, ראש מחלקת התוכן המקורי באמזון. "עם הכוח שיש בסטרימינג, אנו יכולים להציע את הקטלוג של כל אותם אלפי פרקים עבור קהלים חדשים שיוכלו לגלות את הסדרה האגדית ועבור המעריצים שיוכלו לחוות מחדש את הרגעים האהובים עליהם. אנו מתכוננים לספק לקהל חוויות חדשות מרחוב רמזי כשהסדרה תושק במהלך השנה הבאה".