יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, הלך לעולמו אתמול (שבת) אחרי התמודדות עם מחלה קשה והוא בן 66.
1 צפייה בגלריה
יוסי שטרוזמן
יוסי שטרוזמן
יוסי שטרוזמן
(צילום מסך, באדיבות קשת)
שטרוזמן הותיר אחריו שלושה ילדים, אחת מהם היא מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן שספדה לו בחשבון האינסטגרם שלה. "אבא שלי, האיש הכי קרוב אליי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי שבו נפרדנו מאמא לפני שש שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת".
שטרוזמן הקים את מועדון הפלקה המיתולוגי בדרום תל אביב, הבמה המרכזית של הזמר הים תיכוני בשנות ה-80 וה-90. בשעה שהודרו מהרדיו ומאולמות התרבות, כיכבו במועדון הזמרים עופר לוי, שרית חדד, אייל גולן וישי לוי.
אייל גולן ספד לו: "כשהתחלתי את הדרך שלי הופעתי במועדון הפלקה, שהיה הכי נחשב באותם הזמנים, והצלחתי איכשהו להשתלב שם בהופעות בזכות בן אדם אחד - יוסי שטרוזמן שהיה מנהל המועדון והאמין בי מהרגע הראשון, כשאף אחד לא הכיר אותי. היום יוסי הלך לעולמו ואני בכאב גדול. יוסי היה בן אדם עם לב ענק, מצחיק, צנוע וחבר אמת. לא אשכח לעולם את מה שהוא עשה עבורי ועבור הז'אנר הים תיכוני בישראל. יהי זכרו ברוך".
"עצוב לי מאוד לקבל את הידיעה הזו, ככה בחג", ספד לו הזמר ליאור נרקיס, "שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה. תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע, משתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך. אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הבטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד".
בריאיון ל"ידיעות אחרונות" סיפרה שלמור שטרוזמן בעבר על אביה: "אבא היה שחקן כדורגל בהפועל רמת-גן ולימים אף הבעלים, וכשפרש מכדורגל החליט בשנות ה-80 לפתוח מועדון מזרחי. כל הזמרים המזרחים עברו שם. את אייל גולן ראיתי מתפתח, יש לנו תמונות שלו כנער צעיר שמגיע לפלקה".
עוד סיפרה בתו על החלטה לעזוב את הפלקה. "הוא הרגיש שהוא מיצה. הזמרים האחרונים שגדלו אצלו במועדון כמו דודו אהרון ומשה פרץ סגרו קיסריות. הוא ראה בפלקה מפעל חיים, והרגיש שהמועדונים עשו את שלהם וזה הזמן של הזמרים לפרוץ קדימה".
הלוויתו תיערך מחר ב-13:00 בבית העלמין קריית שאול.