כאן לא ציפינו לפגוש את רייצ'ל גרין: הקלטת וואטסאפ שהפכה ויראלית בסוף השבוע האחרון גילתה כי ברשימתה של חיה מנע, שהתמודדה לראשות עיריית רמת גן, ישנה מתמודדת הנושאת את השם של אחת מהדמויות המרכזיות בסיטקום האהוב "חברים". האם ג'ניפר אניסטון כבר נתנה את ברכתה לסיעה?
בהקלטה הוויראלית מספר בחור כי הוא עלה במעלית הבניין שלו עם עורכת הדין מנע, שסיפרה לו כי היא רצה לראשות עיריית רמת גן וחילקה לו את הפלייר שמספר על הסיעה וחבריה - אלא שאז אחד מהשמות תפס את עינו של הצעיר. "אני רואה שבפלייר בשורה הראשונה יש שם מישהי שקוראים לה רייצ'ל גרין", הוא מספר וצוחק. "אחרי שהיא מסיימת לדבר אני אומרת לה, 'שמעי, את רצה עם רייצ'ל גרין אז אני חייב להצביע לך. אז היא מסתכלת עליי ואומרת, 'אתה מכיר את רייצ'ל?'".
לדבריו, נראה כי מנע לא ממש הבינה את הבדיחה והניחה כי השניים מכירים היכרות אישית דרך חברים, ואף הצטלמה עם הבחור ושלחה לחברתה לרשימה. "זה הוסיף לי קצת צחוק לסוף השבוע", מספרת כעת גרין בריאיון ל-ynet.
עו"ד חיה מנע שלחה לך את התמונה עם אותו בחור ואמרה לך: "הנה מישהו שמכיר אותך"? "כן, צחקתי. בהתחלה חשבתי שאני מכירה אותו, אבל קיבלתי את התמונה וגם את הלינקים מכל החברים שלי".
את מודעת לזה שיש עוד רייצ'ל גרין? "בטח. זאת הסדרה האהובה עליי, עקבתי אחריה שנים, וגם לנו יש חברים בסיעה. חייבת לציין שאני נקראתי על שם סבתי זיכרונה לברכה, ושאני נושאת את השם שלה בגאווה".
1 צפייה בגלריה
רייצ'ל גרין וג'ניפר אניסטון מתוך "חברים"
רייצ'ל גרין וג'ניפר אניסטון מתוך "חברים"
רייצ'ל גרין וג'ניפר אניסטון מתוך "חברים"
(צילום: רפי דלויה, צילום מסך)
בניגוד למנע, גרין שמתמודדת ברשימת הסיעות מנהיגות אחרת והירוקים ברמת גן במקום שהשלישי, ישר הבינה את הבדיחה ואמרה למנע כי "עכשיו יש לה מגה-סלב ברשימה".
בסיעה התייחסו לשם שלך עוד לפני הבדיחה? "מבינים, מבינים הרבה. אני תמיד אומרת שרייצ'ל גרין, השם שלה הולך לפניה, גם בתור פעילה חברתית, פעילה למען בעלי חיים, השם שלי, אין אחד שלא מכיר אותי ברמת גן".
אתם מתמודדים מול רשימתו של ראש העיר הנוכחי כרמל שאמה הכהן. איך את רואה את הסיכויים שלכם, יש צ'אנס שרייצ'ל גרין עוד תנהל את העיר? "אני רוצה להאמין. אנחנו באים עם רשימה מאוד חברתית. אני גאה להיות חלק מהרשימה הזאת - אנחנו למען התושבים, למען בעלי חיים, אבל בעיקר כמובן תושבי ותושבות העיר".