זה חודש שפריס הילטון חוגגת את אחת התקופות המיוחדות בחייה עם הפיכתה לאמא הודות להולדת בנה הבכור, אולם בריאיון חדש למגזין "גלאמור" האנגלי היא נזכרת דווקא ברגעים אפלים יותר - ובתקרית מטרידה שחוותה לדבריה עם המפיק לשעבר והאנס המורשע, הארווי ויינשטיין, כשהייתה בת 19 בלבד.
2 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
פריס הילטון
(צילום: Getty Images)
על פי מה שמספרת הילטון (כיום בת 42) המקרה התרחש בשנת 2000 במהלך פסטיבל קאן, שאליו הגיעה לטובת גאלה שערך הארגון לחקר האיידס במקום - אירוע שהנחה באותה השנה ויינשטיין.
המפגש הראשון עם המפיק התקיים יום לפני כן, כשישבה לארוחת צהריים עם חברתה. "הוא ניגש לשולחן שלנו ואמר, 'אה, את רוצה להיות שחקנית?', ואמרתי, 'כן, אני מאוד רוצה להופיע בסרט!'. הייתי עדיין נערה מתבגרת, אז התרשמתי ממנו. עניתי, 'אלוהים אדירים, הארווי ויינשטיין כזה מגניב!', והוא ענה, 'אם כך, כדאי שנערוך פגישה. את יכולה לבוא לחדר שלי ולקרוא תסריטים'... ולא רציתי ללכת, אז אף פעם לא באתי לשם".
הילטון המשיכה וסיפרה כי ויינשטיין נהג באגרסיביות כלפיה באירוע הגאלה שנערך ערב לאחר מכן. לטענתה, הוא עקב אחריה לשירותי הנשים וצעק עליה, "את רוצה להיות כוכבת?".
"הלכתי לשירותים והוא עקב אחריי", היא מתארת, "הוא ניסה לפתוח את הדלת ודפק עליה בחוזקה, כמו פטיש. אמרתי, 'אני בתא, למה אתה רוצה להיכנס לכאן?', ופשוט לא פתחתי. אבטחה הגיעה למקום והוציאה אותו החוצה, בזמן שהוא צעק: 'זאת המסיבה שלי!', מתחרפן לגמרי. זה היה מלחיץ, והפחיד אותי ממש".
2 צפייה בגלריה
הארווי ויינשטיין
הארווי ויינשטיין
הארווי ויינשטיין
(צילום: Getty Images)
כשנשאלה אם שמעה שמועות על התנהגותו של ויינשטיין לפני הפגישה בקאן, השיבה: "כן, הוא נודע כמישהו בעל כוח רב בהוליווד שכולם חששו ממנו. לא רציתי להגיד כלום כי חשבתי לעצמי, 'אני לא רוצה שאנשים יכעסו עליי שאמרתי משהו', כי זה היה משהו די ידוע לגביו. הוא היה מתנהג ככה - ואנשים נהגו להעלים עין".
דבריה של הילטון פורסמו במקביל לדיווחים אמש (ה') על כך שנגזרו על המפיק לשעבר 16 שנות מאסר על הרשעתו בשלושה סעיפי אונס ותקיפה מינית - זאת בנוסף ל-23 השנים שנגזרו עליו בתום משפטו הקודם שהתנהל ב-2020. המשמעות היא שוויינשטיין בן ה-70 יבלה את שארית חייו מאחורי סורג ובריח.
מטעמו של הארווי ויינשטיין טרם הגיבו לבקשות כלי תקשורת אמריקניים להתייחסות בנושא, אולם לפני הרשעתו במשפטו בלוס אנג'לס אמר: "אני טוען שאני חף מפשע. מחפשים אותי ואת הכסף שלי. אנא מכן, אל תגזרו עליי מאסר עולם, לא מגיע לי. יש כל כך הרבה דברים לא-בסדר במקרה הזה. אין הוכחות, זו תרמית, אני מתחנן לרחמים שלכם".
הילטון שיתפה בריאיון המדובר ל"גלאמור" מקרה טראומתי נוסף מעברה, כשלדבריה ההתנסות המינית הראשונה שלה נעשתה ללא הסכמה, כשבגיל 15 גבר מבוגר יותר הכניסה דבר מה למשקה שלה וניצל אותה.
כנערה מתבגרת שהתגוררה באותו הזמן עם סבתה בפאלם ספרינגס, הילטון נהגה לחזור בסופי שבוע ללוס אנג'לס ולהסתובב עם חברות במתחם קניות מקומי. "זה היה הדבר שהכי אהבנו לעשות, והבחורים [המבוגרים] האלה תמיד הסתובבו ליד החנויות שם. היינו מדברות איתם, נותנות להם את מספרי הטלפון שלנו. ואז, יום אחד, הם הזמינו אותנו לבית שלהם ושתינו יין".
משם, לטענתה, דברים השתבשו. הילטון, שמעידה על עצמה ש"לא שתתה בזמנו", שיתפה כיצד אחד הגברים דחק בה לשתות את המשקה, שרק לאחר מכן הבינה שהוכנס אליו משהו. "שתיתי רק שלוק אחד או שניים, ומיד התחלתי להרגיש סחרחורת", היא משחזרת, "אני לא יודעת מה הוא שם בפנים, אני מניחה שזה היה סם אונס".
הילטון מספרת שאיבדה הכרה, וכשהתעוררה לאחר כמה שעות - היא ידעה שמשהו קרה. "זכרתי דברים. יש לי זיכרון שהוא נמצא מעליי, מכסה את פי ואומר 'את חולמת, את חולמת', לוחש לי את זה לתוך האוזן".
ב"פריס: הממואר", הביוגרפיה החדשה שלה שעתידה לצאת לאור ב-14 במרץ, הילטון צפויה לשתף בעליות ובירידות שעברה בחייה - ממי שנולדה למשפחת הילטון האמידה, נודעה כנערת מסיבות וככוכבת ריאליטי והתמודדה עם הפצת קלטת מין בכיכובה ללא הסכמתה, ועד להפיכתה לאשת עסקים, שבימים אלה מקימה משפחה חדשה משלה.