שר הביטחון בחר בעיתונאי טל לב-רם לתפקיד מפקד גלי צה"ל - כך נודע הבוקר (ד'). בכך גבר לברם על כ-20 אנשי תקשורת שהגישו את מועמדותם ונבחנו לתפקיד.
1 צפייה בגלריה
 גלי צה"ל
 גלי צה"ל
גלי צה"ל
(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
משנת 2008, לב-רם משמש ככתב ופרשן צבאי לענייני צבא וביטחון, תחילה בגלי צה"ל ובהמשך במעריב ובתחנת הרדיו 103FM. כמו כן, טל מכהן כראש תא הכתבים הצבאיים. בשירותו הצבאי מילא טל שורת תפקידים כקצין קרבי בחטיבת הנח"ל, בבה"ד 1 וכן שירת בדובר צה"ל כדובר פיקוד הדרום.
בהודעת המינוי נמסר כי שר הביטחון סבור שעברו המקצועי והיכרותו העמוקה של לב-רם עם המערכת הביטחונית והצבאית הן ככתב ופרשן והן כמפקד ולוחם, יהוו בסיס לחיבור בין תחנת גלי צה"ל לקהל החיילים, ויתרמו לאופייה הייחודי של התחנה כגוף תקשורת מוביל וכיחידה צבאית, זאת בהמשך להמלצות הוועדה בראשות מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אייל זמיר.
בשנים האחרונות גלי צה"ל עברה תהפוכות, כאשר בתחילה החליט שר הביטחון לשעבר בני גנץ להוציא את התחנה ממערכת הביטחון, ועל כן מינה את גלית אלטשטיין לתפקיד ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל. המינוי, שאמור היה להימשך שלושה חודשים, התארך לשנה וחצי, ובמקביל הוקמה ועדת איתור שבחרה מועמד מטעמה, אולם שר הביטחון גלנט נכנס לתפקידו ובחר שלא לקבל את המלצתה, כשמינה את העיתונאי דני זקן לתפקיד ממלא מקום עד שימונה מפקד קבוע.
מינויו של זקן היה לשישה חודשים, אולם זה הוארך לכמעט שנה עד למינוי הקבוע כאמור. שר הביטחון הודה לדני זקן על פועלו בשנה האחרונה, ואיחל הצלחה רבה ללב-רם עם היבחרו לתפקיד.