השחקנית אורנה פיטוסי הודחה מהעונה השנייה של סדרת הטלוויזיה ״מנאייכ״: השחקנית הוותיקה לא תמשיך לעונה השנייה של הסדרה שתשודר בכאן, זאת לפי גורמים בהפקה בשל סירובה לעשות בדיקות קורונה לפני הצילומים, כשברקע סירובה המתמשך להתחסן נגד הנגיף.
1 צפייה בגלריה
אורנה פיטוסי ב"מנאייכ"
אורנה פיטוסי ב"מנאייכ"
אורנה פיטוסי ב"מנאייכ"
(צילום: רואי רוט)
פיטוסי בת ה-53 נחשבת לשחקנית מוכרת בטלוויזיה בישראל אחרי ששיחקה ב"סרוגים", "אולי הפעם", "שבתות וחגים", אולם הפריצה שלה הייתה בסדרת הטלוויזיה "הפוך", ששודרה בערוץ 22.
מאז פרוץ מגפת הקורונה, פיטוסי מקפידה לפרסם פוסטים ברשתות החברתיות על הנגיף. אתמול כתבה כי היא מקבלת תגובות קשות על פרסומים שלה ברשתות והוסיפה: "בכל אופן, כל ההתרגשות וההודעות הפרטיות ששולחים לי.. זה מצחיק אותי, כי בואו...נכון, אני שחקנית, אבל לא תגידו איזו גל גדות, או נועה תשבי או אפילו טאלנט כמו נועה קירל... כולה אורנה. אורנה פיטוסי שהיא גם שחקנית כשמאפשרים לה ואין תו ירוק, גם אמא, גם בת אנוש, גם אזרחית, גם חברה, גם יהודיה, כל מיני. אז מה אתם מתרגשים ממני? וכמה כוח אתם מייחסים לי כמשפיענית?".
את הפוסט הזה כתבה פיטוסי אחרי שפרסמה כי היא ביטלה את כרטיס ה"אדי" שלה ונימקה זאת ב"בעקבות ההתעמרות של משרד הבריאות בי ובשאר מתנגדי קבלת החיסון של פייזר, ברצוני להודיע על ביטול כרטיס אדי שעל שמי. מדינה ששוללת את זכויותיי הבסיסיות על גופי, היא מדינה שלא זכאית לקבל ממני דבר, לא בחיי ולא אחרי מותי".
אתמול, אחרי שפרסמה את הפוסטים, הודיעה הסוכנת של פיטוסי כי היא אינה מוכנה להיבדק בבדיקות קורונה, מה שהוביל כאמור להחלטה להדיחה מהסדרה.
מהפקת "מנאייכ" נמסר בתגובה: "אנחנו עובדים לפי הנהלים ומי שלא מוכן להיבדק לפני הגעה לצילומים לא יכול להשתתף בצילומים ולסכן את כל שאר האנשים על הסט".