חמש שנים אחרי שהוציא את שיר הבכורה שלו, "שמישהו יעצור אותי", עדן חסון עלה הערב (ה') על הבמה היוקרתית והגדולה בישראל (תלוי איך תוחמים את הגדרות) - פארק הירקון בתל אביב.
7 צפייה בגלריה
עדן חסון בפארק הירקון
עדן חסון בפארק הירקון
מסיבה על הבמה. עדן חסון בפארק הירקון
(צילום: מוטי קמחי)
הופעה בפארק הירקון, הישג ששמור לאמנים לא רבים מאז קום המדינה, היא ציון דרך בפני עצמו - אבל הופעות הפייק בקיסריה לאורך השנים, שבהן זמרים וזמרות התחרו מי יכול יותר, לימדו אותנו להסתכל במה שיש בקנקן ולא בקנקו עצמו.
בדיוק מופתי כנהוג בפארק, חמש דקות לפני השעה 21:00, חסון עלה לבמה עם "גדל לי קצת זקן", פתיחה סולידית, כשהוא עמד וניגן בגיטרה בעמידה לקול תשואות המעריצות, ובמקביל על המסכים תמונות מהילדות של חסון בן ה-27.
בשיר השני חסון עלה על פיגומים שעיטרו את הבמה המושקעת עם הלהיט "אין יותר מועדונים", עם רפרנס לשיר Candy Shop, ואליו הצטרפו רקדנים ורקדניות. "ערב טוב פארק הירקון, איך אתם מרגישים?", שאל הזמר הצעיר בהתרגשות רבה את 24,800 האנשים שהגיעו לצפות בו בהופעה הגדולה בחייו.
"אמאל'ה, מה אני רואה פה? לאן הגעתי? כפרה עליכם. איזה כיף. רגע, אפשר להתחיל… אני מרגיש שאני מתחתן היום".
7 צפייה בגלריה
עדן חסון בפארק הירקון
עדן חסון בפארק הירקון
עדן חסון בפארק הירקון
(צילום: מוטי קמחי)
7 צפייה בגלריה
הקהל בהופעה של עדן חסון בפארק הירקון
הקהל בהופעה של עדן חסון בפארק הירקון
כמעט 25 אלף צופים. הקהל בהופעה של עדן חסון בפארק הירקון
(צילום: מוטי קמחי)
לא סתם חסון אמר שהוא מרגיש כמו חתן ביום חתונתו. חתונה היא פיק בחייו של אדם. יש כאלה שמתחתנים פעם אחת, אחרים פעמיים ובמקרים לא שכיחים יש גם רביעית, חמישית. אבל כנראה לא יותר מכך.
וכאן עולה השאלה: חסון רק בן 27. מאחוריו קריירה מוזיקלית מצליחה במיוחד עם הופעות רבות, ביניהן גם בהיכל מנורה מבטחים. למה למהר עם פארק הירקון שזה רגע שיא בקריירה של אמן? לפרקים נדמה היה שההופעה של חסון יכולה הייתה באותה המידה להיערך בהיכל מנורה, או אולי אפילו באצטדיון בלומפילד. אבל חסון ומנהליו רצו לרשום את ציון הדרך של "פארק הירקון". שלא תבינו לא נכון, זה לא שהמחשבה על פארק הירקון מופרכת במקרה של חסון. ממש לא. עדת מעריצות גדולה, רפטואר שירים טוב, בטח לאדם בגילו, וגם כמובן אי אפשר להטיל ספק ביכולות הווקאליות שלו. אבל לאן יוכל עוד לעלות מכאן?
7 צפייה בגלריה
עדן חסון בפארק הירקון
עדן חסון בפארק הירקון
זכה לתשואות בלתי פוסקות. עדן חסון בפארק הירקון
(צילום: מוטי קמחי)
בכל אופן, חסון, שהרגיש נוח מאוד על הבמה, המשיך עם להיטיו הרבים כמו, "שמישהו יעצור אותי", "איך את אוהבת", "בואי נישן על זה", ״שקיעות אדומות", ועוד. הקהל הגיב בחיבוק גדול לכל להיט ושיר של חסון.
ובוא נדבר על האירוחים: אנה זק עם "לך לישון" ושירה החדש "מי זאת". מאוחר יותר היה זה שולי רנד, שציטט את רבי נחמן ובירך על הגפן לקראת הדואט "אור גדול". הבחירה ברנד, שספק אם הקהל הצעיר שאפיין את פארק הירקון הערב מכיר את שיריו, ראויה להערכה, שכן חשיפת אמן ותיק כמו רנד לקהל כל כך צעיר אינה מובנת מאליה.
7 צפייה בגלריה
עדן חסון ואנה זק
עדן חסון ואנה זק
בואו תראו מה פספסתם. עדן חסון ואנה זק
(צילום: מוטי קמחי)
7 צפייה בגלריה
עדן חסון ושולי רנד
עדן חסון ושולי רנד
בחירה ראויה, אך מפתיעה. חסון עם שולי רנד
(צילום: מוטי קמחי)
האורחת הבאה הייתה הזמרת הצעירה אודיה, שזכתה לתשואות רבות מהקהל, כשעלתה לבמה לביצוע של אל תשברי את הלב". רגע השיא בביצוע של השניים הייתה נשיקה ביניהם, זאת על רקע הדיווחים במדורי הרכילות על מערכת יחסים רומנטית בין השניים. אם יש רגע שאפשר היה לוותר עליו - זו הנשיקה שמיד הופצה על ידי מערך יחסי הציבור של חסון לכלי התקשורת. חסון עשה את דרכו מלמטה בתור מוזיקאי, ולא של כוכבן רשת שכל מטרתו היא פרסום. רגע כזה עלול להסיט את תשומת הלב מההופעה לרכילות. וחבל.
על אף שמדובר ברגע שיא בחייו של אמן, קשה לומר שההופעה של חסון תותיר חותם שמדשאות פארק הירקון לא ראו בהופעות קודמות. ועדיין מדובר בהחלט במעמד מרשים לאמן כל כך צעיר. בסופו של דבר, להוציא מהבית, אפילו שמדובר בפוסט תקופת הקורונה, כ-25 אלף אנשים, זה הישג מרשים מאוד לכל הדעות.
7 צפייה בגלריה
עדן חסון
עדן חסון
כמו חתן ביום חתונתו. עדן חסון
(צילום: מוטי קמחי)
חסון הרבה להודות לקהל והוא בהחלט השקיע בהם. במה מושקעת כאמור, מופעי פירוטכניקה שכללו זיקוקי דינור, קונפטי, ועוד לא דיברנו על סאונד איכותי ומסכי ענק כנהוג בהופעות מהסוג הזה.
חסון סיפק תמורה לכרטיס. תמורה לא בדמות מופע מוזיקלי בלתי נשכח שייכנס לפנתיאון לצד ההופעות של כוורת בבמה הגדולה בישראל, אלא בדמות מסיבה בפארק הירקון. ומסתבר שיש גם מקום להופעות כאלה. וטוב שכך.