אביב גפן עוכב על ידי המשטרה הערב (ד') בהפגנה שנערכה ברחוב קפלן בתל אביב - ושוחרר כעבור דקות. צפו ברגע המעצר:
"הכל בסדר אני בבית", הרגיע גפן בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות, "הייתי היום בהפגנה בקפלן, הלכתי עם הבן שלי דילן, עמדנו שם לפי החוק, ברוגע בשקט, משום מקום הגיע שוטר בבריונות יתר והדף אותי ממש בכוח, ללא שום סיבה. אני הדפתי אותו מעלי ואז עיכבו אותי ולקחו אותי למקום צדדי, ואחרי איזה 15-20 דקות שוחררתי הביתה. אני בסדר, אל תהיו מודאגים, ותמשיכו להילחם על ישראל".
1 צפייה בגלריה
אביב גפן בעת עיכובו על ידי המשטרה
אביב גפן בעת עיכובו על ידי המשטרה
אביב גפן בעת עיכובו על ידי המשטרה
(צילום: מוטי קמחי)
"אלימות שוטרים כלפי מפגינים, קווים לדמותה", פרסם באינסטגרם דילן, בנו של גפן, אחרי התקרית. "הכל התחיל כשאבא שלי ואני עמדנו סמוך לירידה לאיילון. מעריצה ניגשה אליו, המשיך לדבר עם כמה מפגינים באזור השקט יותר של קפלן וצחק עם מפגינים מהעבר השני של הכביש בעזרת מגפון.
"עד ששוטר הגיע והתקיף באלימות מפגינים, ביניהם אני ולבסוף גם אבא שלי, אשר הדף אותו" המשיך דילן, "מיד עטו עליו תוך רגע מעל עשרה שוטרים אשר ליוו אותו. המון מפגינים מכל קצוות החברה הישראלית - לוחמים, נכי צה"ל, דרוזים, חובשי כיפה וחילונים - ליוו אותו ואת השוטרים בקריאות בוז על התנהלות המשטרה, עד שהכניסו אותנו לחנות אורבניקה בעזריאלי, שם דחפו אותי ואותו לעבר ווי מתכת וארונות מתכת".
מוקדם יותר היום כתב גפן האב בחשבון האינסטגרם שלו: "אין פריבילגיה להשאר בבית, ממשלה מושחתת שבאישון לילה משנה את אופייה של ישראל. היום אני ברחובות נלחם על ישראל ובשביל ישראל. לא נהפוך נתינים משלמי מיסים למען מאפיה בחליפות. תתעוררו. הם לבושים בחליפות, תמיד מכופתרים, שאנחנו לא נריח את הסירחון בפנים".
"רוצים שינוי? תרדו לרחוב ותעשו אותו", הוסיף גפן בהמשך הפוסט.