הסטנדאפיסט בן בן ברוך יצא לסיבוב הופעות ראשון בפני הקהילה היהודית בארצות הברית, ויופיע בין ה-11 ל-22 באוקטובר במיאמי, ניו יורק, טורונטו, לאס וגאס, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו.
1 צפייה בגלריה
בן בן ברוך
בן בן ברוך
בן בן ברוך
(צילום: עופר חן)
הסטנדאפיסט בן ה-41 מסביר על ההתרגשות וההכנות למופעים מעבר לים: "הרבה שנים אני מקבל הודעות מהמון ישראלים שגרים בחו"ל ואני מאוד מתרגש לקראת הסיבוב הזה".
איך בכלל כותבים בדיחות על תרבות שאתה לא מכיר? "בימים אלה ממש אני עובד על בדיחות, אוסף חומרים מהמון ישראלים שבקשר איתי מחו"ל. יש כל מיני דברים קטנים שדי מוכרים ונפוצים בכל הקהילות היהודיות בארצות הברית.
"ממה שאני מרגיש, הישראלים בחו"ל מתחלקים לשניים - אלה שכבר 30 שנה גרים שם ויש להם ילדים אמריקאים, ואלה ששם עשור וחצי ועדיין על הקו בין ארצות הברית לישראל. כל החבר'ה שגרים בקהילה עדיין סופגים את התרבות הישראלית, אבל עדיין יש דברים שצריך לעשות להם אדפטציה. זה לא כמו עוד הופעה בפרדס חנה, חדרה או תל אביב".
גם בחלומותיו הוורודים ביותר בן ברוך לא דמיין שיגיע למעמד הזה. "בתחילת הקריירה דמיינתי אך ורק הופעות בישראל, לא דמיינתי שקיימת אופציה להופיע מחוץ לגבולות המדינה", הוא מספר, "זו הגשמת חלום".
את המשפחה - אשתו וארבעת ילדיו - הוא ישאיר מאחור ומקווה להתמודד בהצלחה עם הגעגוע. "זו הפעם שראשונה שלא אהיה איתם במשך שלושה שבועות. אני מאמין שזה יעבור מהר ושאתגעגע מאוד, כי אני מחובר למשפחה. אני לא אבא של פעם, אני המון בבית עם הילדים. מקווה שזה יעבור בסבבה ולא אהיה כמו אלה שמתפרקים ב'האח הגדול' וב'הישרדות'".