תומאס אנדרס והמודרן טוקינג בנד

תומאס אנדרס, סולן להקת מודרן טוקינג הגרמנית, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-1 בפברואר בהיכל מנורה בתל אביב. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 199 ל-499, לפי מקום הישיבה באולם.
2 צפייה בגלריה
תומאס אנדרס
תומאס אנדרס
תומאס אנדרס
(צילום: Production Thomas Anders)
אנדרס היה כאן בפעם האחרונה לפני שלוש שנים במסגרת סיבוב ההופעות של שנת 2019. בשנות השמונים זכה להצלחה גדולה עם להקת מודרן טוקינג בשורה של להיטי ענק כמו You're My Heart, You're my Soul, Cheri, Cheri Lady, Brother Louie ואחרים. אלבומי הלהקה נמכרו בעשרות מיליוני עותקים וזכו בפרסים רבים. מודרן טוקינג נחשבת עד היום לאחת הלהקות המצליחות בהיסטוריה הגרמנית.
אנדרס עצמו המשיך לקריירת סולו והקליט אלבומים רבים, אך האלבום הראשון שלו בשפת האם גרמנית הגיע רק בשנת 2017. על הבמה הוא צפוי לשיר שירים מכל התקופות.

"זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם"

פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" שעושה כבוד לאלבומים הגדולים של המוזיקה הישראלית יתקיים בפעם ה-16, בין התאריכים 15 בינואר ועד ה-26 בפברואר בשלושה מוקדים שונים ברחבי הארץ: זאפה תל אביב החדש במתחם מידטאון, זאפה בעמק חפר וזאפה באר שבע.
אביב גפן יעלה מופע לרגל 30 שנה לאלבום "זה רק אור הירח", אסף אמדורסקי יעלה את "מנועים שקטים 2022" ויארח את שלום חנוך בעמק חפר, היהודים יחגגו את האלבום השני ויארחו את ארקדי דוכין, כנסיית השכל תבצע את "ידיים למעלה" יחד עם איפה הילד, מוש בן ארי יחגוג 20 ל"עד אליי" ומירי מסיקה תחגוג את "שלום לאמונות" עם מרגול ואריק ברמן. יופיעו גם ג'יין בורדו, לירן דנינו ורד בנד.
2 צפייה בגלריה
אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי
(צילום: גיא נחום)