כעשור לאחר לכתו בטרם עת של אביה, המוזיקאי מאיר בנאי ז"ל, נוגה בנאי בתו מוציאה מיני-אלבום חדש עם חמישה שירים שכתבה והלחינה. על המוזיקה החדשה עבדה יחד עם דודה אביתר בנאי, דודו טסה, בן דודה שמואל בנאי והמפיק תמיר מוסקט, שתרמו גם מנגינתם ובקולם. האזינו:
בפברואר שחררה בנאי בת ה-31 את הסינגל הראשון שלה, וכעת כאמור היא משחררת עוד ארבעה שירים מקוריים. "יצירה ואמנות תמיד היו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי, בכל מיני צורות", שיתפה המוזיקאית עם צאת ה-EP.
נוגה בנאי
נוגה בנאי
נוגה בנאי
( צילום ועיצוב: אהד בוני)
"לפני קרוב לעשור אבא שלי, שחי ונשם מוזיקה, נפטר. בשבילי זה היה קצת סוף העולם. המוזיקה הייתה בשבילי עוגן שלא מצאתי בשום מקום אחר באותה תקופה. מקום לכאוב, לכעוס, להתבטא בלי לחשוב על השלכות, להתגעגע, לא להיות לבד, להרגיש חזקה בתוך מקום מאוד חלש, להיות שונה בלי להרגיש חריגה".
עוד הוסיפה על המורכבות בהשתייכות למשפחה שרבים מבניה ובנותיה מצאו קריירה יצירתית באור הזרקורים. "להיות בת למשפחת בנאי זה כמו עשרה טון זהב. זו ברכה שמגיעה עם משקל. לא בוערת בי קריירה מוזיקלית, אבל בוער בי מקום שמחפש ביטוי, כנות, פגיעות, שינוי, גבולות, תנועה".