הודעות מאיימות ותמונות ממתקפת 7 באוקטובר הוקרנו היום (ג') על גבי מסכים של רשת קולנוע לב שבתל אביב. ההודעות הוסרו מהמסכים, וכעת נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.
1 צפייה בגלריה
איומים שהוקרנו על גבי מסכים בקולנוע לב
איומים שהוקרנו על גבי מסכים בקולנוע לב
איומים שהוקרנו על גבי מסכים בקולנוע לב
האקרים - ככל הנראה ממוצא טורקי - פרצו למערכת של מסכי הפרסומות של בתי הקולנוע, והציגו תמונות ממתקפת 7 באוקטובר לצד משפטים מאיימים בעברית קלוקלת.
"יהודים טיפשים, כולכם רוצחי טרור", נכתב בהודעת ההאקרים, "אתה פחדן. אתה תיקח אחריות על מאות הילדים החפים מפשע שמתו בעזה. לא ניתן לך שלום, אפילו בבתי הקולנוע שלנו, עד שיסתיימו מעשי הטבח שלך. אנחנו נשמיד את כולכם. אנו נגביל את הגישה שלך לאינטרנט ולשירותי בנקאות. אלוהים איתנו".
לדברי המשטרה, לפני זמן קצר התקבל דיווח על דברי איומים והסתה כלפי יהודים, שהוקרנו על פי החשד על מסכים של רשת בתי קולנוע בתל אביב. על פי הודעתם, שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום ונסיבות האירוע נחקרות.
מ"לב" נמסר כי המסכים שבהם הופיעו השקופיות כובו באופן מיידי והטיפול בנושא הסתיים.
מנכ"ל בתי קולנוע לב, גיא שני, אמר ל-ynet: "זה אירוע קטנטן שיצא מפרופורציות. יש מערכת חיצונית שמעדכנת את הפלזמות של הפוסטרים והטריילרים שלנו. ההאקרים התלבשו על המערכת הזו, ושמו את ההודעות שלהם - ותוך כמה דקות עלינו על זה, הורדנו את זה, והאירוע נגמר".