זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה התעוררה לבוקר עמוס במיוחד, לילה אחד אחרי שהתבשרה שתשלשל לכיסה מיליון שקלים לפני מיסים. "לא ישנתי דקה בלילה", אמרה עובדיה בשיחה עם ynet, "אני עדיין לא מעכלת, זה כיף גדול".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
עובדיה בת ה-29, מראשון לציון, זכתה לאהבה גדולה מהקהל במשך כל העונה, אולם לדבריה לא חשבה בכלל על זכיה. "מהדקה הראשונה ועד האחרונה חשבתי שאני אצא החוצה, חשבתי שאפסיד לבר. כל העונה הרגיש לי שמאוד קשה לי לבטא את עצמי, הרגשתי שאחרים מבטאים את עצמם ואני הייתי יותר תמציתית".
עברת רגעים לא קלים בבית. מה היה הכי קשה מבחינתך? "אני חושבת שכל העליהום שהיה בהתחלה עם דיאן, בר ונתנאל זה משהו שהיה לי מאוד קשה להתמודד איתו. ברגעים האלה חשבתי מאוד על המשפחה שלי, שאני לא רוצה להראות להם שאני נשברת".
מבחינת בר, נתנאל ודיאן - הצלחת לשים את זה מאחור? "כן. אני סולחת להם. אני באמת חושבת שהאינטנסיביות בבית הזה הביאה את כולנו למצב קיצון, אני מאחלת לכולנו לללמוד ולקחת מזה את הדברים הטובים ולשפר, כי לכולנו יש מה. שמתי הכל מאחורי ואני באמת אוהבת כל אחד".
מבחינתה, עובדיה הצליחה לשמור על האישיות שלה גם ברגעים הקשים יותר, וכמעט ולא נגררה לאף אחת מהתקריות האלימות שהיו בבית "האח הגדול", והיו לא מעט כאלה. "זה היה טיפה יותר קל בגלל הערכים שגדלתי עליהם בבית, לא הייתה אופציה למשהו אחר".
עובדיה בלטה בעונה הזאת של התוכנית דווקא בגלל הרגלי האכילה שלה, שזכו לתשומת לב רבה מהצופים בבית. "התזונה שלי בחיים הנורמטיביים ובחוץ נראית אחרת לגמרי. היא הרבה יותר מגוונת", היא מסבירה, "נוצרה סיטואציה שהיה אישיו מאוד גדול סביב האוכל והתקציב השבועי, ואני נאלצתי לאכול אוכל שאני פחות רגילה אליו".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
לקראת הסוף קרה משהו. עם שחף, מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
דובר על זה שאת מודל לחיקוי לילדות, שראו אותך מסתפקת בגזר וטחינה. "אני אוהבת לאכול והתזונה שלי בחוץ שונה לגמרי. אם מישהי חושבת שזאת הדרך, אז זה לא נכון. אין דבר שאני רוצה יותר מלצאת ולאכול מה שאני אוהבת לאכול. בבית 'האח הגדול' לא יכולתי להזמין את הדברים שרציתי, לדוגמא סלמון. זה יקר. אני בחורה שאוהבת לאכול. נגמר הסיפור של הגזר, אני לא רוצה לשמוע יותר ולא רוצה לראות יותר גזר, אכלתי בצורה שאני לא רגילה לאכול בה בחוץ".
ואי אפשר בלי שחף. אתם ביחד? "כן. זה לא משהו שאני רגילה אליו. אצלי זה מתחיל בדרך כלל בקליק ראשון שמתפתח מהר. במקרה הזה ככל שהזמן עבר, גיליתי דברים דבר שאני מאוד אוהבת ומעריכה. ולקראת הסוף קרה משהו. מאוד פחדתי להיכנס למערכת יחסים בתוך בית סגור, זה משהו שקצת הלחיץ אותי".