אתמול (ה') שודרה "סטטוס קוו" בגלי צה"ל בפעם האחרונה, אלא שהפרידה לא עברה חלק. על פי חלק מחברי הפאנל של תוכנית הסאטירה, היא קוצרה במפתיע ברבע שעה ולא שודרה עד לסיום כפי שתוכנן.
בחציה השני של התוכנית חברי הפאנל עשו פינה הומוריסטית שבה הם מבקשים למעשה מכלי תקשורת אחרים לקלוט אותם אחרי ירידת התוכנית מהאוויר. בחלק מהפינה צחקו על מגישי גלי צה"ל ועל לוח השידורים שלה.
מספר דקות לאחר מכן הודיע במפתיע מנחה התוכנית, ירון ברובינסקי, על ההחלטה לקצר אותה: "קיבלנו בשורה שמורידים אותנו משידור עכשיו. ברצינות". לפי תגובות חברי הפאנל, הם סברו שמדובר בבדיחה של ברובינסקי אולם אחרי מספר שניות ניכר כי הבינו שהוא אינו מתבדח כשאחת מהן שאלה ברקע: "אה, באמת?".
אחד מהאנשים שקשורים לתוכנית אמר בשיחות סגורות כי התוכנית הופסקה כרבע שעה לפני סיומה: "הורידו אותנו משידור בהוראה מגבוה כמו ברוסיה". הגורם הוסיף ואמר כי לדעתו הסיבה טמונה בכך ש"הפאנליסטים והתוכנית עסקו בלוח השידורים החדש".
יותם זימרי, חבר הפאנל שמוכר מהרשתות החברתיות, טען הבוקר (ו') בחשבון הטוויטר שלו: ‏"אתמול השתתפתי בתוכנית האחרונה של 'סטטוס קוו' בגלי צה"ל. עזבתי שם לפני שנים אבל הזמינו לתוכנית האחרונה. 20 דקות לסוף התוכנית מפקדת גלי צה"ל התקשרה וביקשה להוריד את התוכנית באמצע. למה? ‏ובכן היו שם בדיחות פרועות וסרות טעם בעיניי, אבל הסיבה האמיתית, ירדנו עליה ועל גלי צה"ל", והוסיף בבדיחות הדעת "פלורליזם".
מגלי צה"ל נמסר: "מ"מ מפקדת גלי צה"ל פרסמה עם כניסתה לתפקיד הנחיה לפיה 'אין לעשות שימוש במיקרופון הציבורי של גלצ לצורכי דיון בענייני התחנה ו/או לניהול מאבקים - אישיים או תחנתיים'. מאחר וההנחיה הופרה על ידי מגישי התכנית שוב ושוב ובאופן בוטה - הורתה מפקדת גלי צה"ל לסיים את השידור".