נועה קירל שיתפה הערב (שבת) ברשתות החברתיות כי רס"ל אורי יעיש, שנרצח אמש בפיגוע בצומת ראם, הוא בן דודה. "העצב ושבר הלב לא פוסקים", כתבה הזמרת.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל ואורי יעיש
נועה קירל ואורי יעיש
נועה קירל ואורי יעיש
(צילום: עוז מועלם)
"רס"ל במילואים אורי יעיש, גיבור ישראל שנרצח אתמול בפיגוע המתועב היה בן דודתי", הוסיפה קירל. "אני מחזקת את משפחת יעיש, נזכור לעד את אורי! יהי זכרו ברוך".
מוקדם יותר הערב נודע כי רס"ל (מיל') אורי יעיש, לוחם מילואים בן 27 ממודיעין, הוא הנרצח השני בפיגוע בצומת ראם אתמול, שגבה גם את חייו של ישי גרטנר בן ה-23. יעיש היה לוחם מילואים בפלס״ם 8119, חטיבת ירושלים (16). בנוסף ליעיש וגרטנר, ארבעה בני אדם נפצעו, בהם נער כבן 16 באורח אנוש ושניים נוספים באורח קשה. רס"ן (מיל') ש׳, שהבחין במתרחש, חתר למגע וחיסל את המחבל, פאדי ג'מג'ום ממזרח ירושלים.
בפיגוע שהתרחש אתמול, המחבל הגיע לצומת ראם ברכב מאזדה בסביבות השעה 12:30, ביצע פרסה, יצא ממכוניתו ופתח באש מאקדח לעבר תחנת האוטובוס בצומת. חייל מילואים שחיסל את המחבל הוא איש כוחות הביטחון לשעבר. "הייתי בצד השני של הכביש, ראיתי אותו יורה ורצתי עם אקדח שלוף", סיפר. "הסתערתי לעברו, קודם יריתי מרחוק ואז צמצמתי מרחק אליו. התקדמתי אליו תוך כדי שאני יורה, ואז הגעתי אליו ווידאתי נטרול".
גורם במשטרה סיפר בזירה כי האזרח החל לירות לעבר המחבל ממרחק 30 מטרים, ואמר כי "הוא ממש צלף בו מרחוק, הצליח לנטרל אותו ומנע את המשך מסע הרצח".
שולי, עדת ראייה ששהתה במסעדה סמוכה, סיפרה: "אנשים רצו לתוך המסעדה מבוהלים לאחר הפיגוע. ואז הגיע שוטר ושאל אם ראינו חשוד עם כיפה לבנה". נשים שהיו בדרך לעוטף סיפרו: "ראינו כמה אנשים שנפלו בתחנה, ואז אדם עם נשק שלוף, כנראה לאחר הנטרול"