שוב התגודדות סביב צוות תקשורת, שוב הפרעה בשידור: צוות חדשות 13, ששידר מאור עקיבא ובראשו הכתבת לירון שמם, ספג קללות מאנשים שחלקם הניפו את דגל הליכוד. כתבת החדשות העידה כי "בעטו" בה.
מאוחר יותר הרחיבה בשידור: "ספגתי בעיטה וקללות, ערב אלים, מפחיד ועצוב באור עקיבא".
שמם אמרה ל-ynet אחרי המקרה: "זהו יום עצוב, שבו ראיתי הרבה שנאה בעיניים של אנשים שהם אזרחים כמוני ונלחמים אחד נגד השני. האלימות שכוונה לצוות החדשות ואליי הייתה קשה, שנאה שלא ראיתי כמותה, רק משום שאנחנו אוחזים במצלמה ומיקרופון. אני אימא לילדים, כמעט לא חזרתי הביתה הערב. אני מודה למשטרה שהגיבה במהירות וחילצה אותנו תוך שהם סופגים אלימות שכוונה אלינו. פיזית אני בסדר, אבל הלב כואב ועצוב מאוד".
ההתגודדות הזאת סביב צוות חדשות 13 מגיעה ימים בודדים אחרי שצוות ערוץ 14 חווה גם כן הפרעה לשידור, שם לא אפשרו לכתבת שיראל ללום נהיר לדווח כשמפגינים התגודדו סביבה.
1 צפייה בגלריה
לירון שמם
לירון שמם
הכתבת לירון שמם
(צילום: באדיבות רשת)
הסרטון המביש מאור עקיבא הביא את שר התקשורת שלמה קרעי לגנות את ההתנהגות האלימה כלפי עיתונאים. "אלימות בכלל ופגיעה בעיתונאים בפרט, היא בלתי נסבלת ואסור לעבור עליה לסדר היום. מאף צד! לא נגד ערוץ 14 כפי שראינו השבוע, לא נגד ערוץ 13 מאירועי הערב הזה, ולא נגד אף עיתונאי. מספיק!".