כיממה לאחר היוודע מותו של הזמר והשחקן ארון קרטר בגיל 34, אחיו ניק (בקסטריט בויז) ספד לו ברשת החברתית: "הלב שלי נשבר היום", כתב לצד תמונות של השניים מתקופות שונות בחייהם.
"למרות שאחי ואני ניהלנו מערכת יחסים מסובכת, האהבה שלי אליו מעולם לא דעכה", המשיך וכתב, "תמיד אחזתי בתקווה, שהוא איכשהו, מתישהו ירצה ללכת בדרך בריאה ובסופו של דבר ימצא את העזרה שהוא היה כל כך זקוק לה. לפעמים אנחנו רוצים להאשים מישהו או משהו כשאנחנו מפסידים. אבל האמת היא שהתמכרות ומחלות נפש הם הנבל האמיתי כאן. אני אתגעגע לאחי יותר ממה שמישהו יידע אי פעם. אני אוהב אותך צ'יז (Chizz), עכשיו יש לך הזדמנות סוף סוף לזכות לקצת שלווה שלא הצלחת למצוא כאן בעולם... אני אוהב אותך אחי הקטן".
קרטר נמצא כעת בבריטניה בחלקו האחרון של סיבוב ההופעות האירופי של להקת בקסטריט בויז. שם יעלו לבמת הארנה O2 בלונדון הלילה (א') כמתוכנן.
1 צפייה בגלריה
אהרון וניק קרטר
אהרון וניק קרטר
ארון וניק קרטר
(צילום: Kevin Winter / GettyImagesIL)
הזמר, הראפר והשחקן ארון קרטר הלך לעולמו בגיל 34, כך נודע אמש. על פי הדיווחים, גופתו של קרטר נמצאה בביתו שבקליפורניה, לאחר שרשויות אכיפת החוק קיבלו שיחת חירום בשעת בוקר על הימצאות גבר באמבטיית ביתו של קרטר כשהוא אינו מגיב.
כאמור, ארון קרטר הוא אחיו הצעיר של כוכב להקת הבנים המצליחה. בסוף שנות ה-90 זכה קרטר להצלחה כזמר פופ והוציא חמישה אלבומי אולפן. בשנים האחרונות הזמר דיבר בפתיחות על ההתמכרות שלו לסמים ובריאיון שפורסם מוקדם יותר השנה לאתר ה"דיילי מייל" טען כי הוא נקי מזה חמש שנים.
אחותם של המוזיקאים, לזלי, הלכה לעולמה בגיל 25 בשנת 2012. קרטר נמצאה כשהיא אינה מגיבה ומותה נקבע עם הגעתה לבית החולים בניו יורק. למרות שלא יוחסו סיבות למותה, נודע בדו"ח במחוז בו נקברה בניו יורק כי נטלה תרופות שונות שהובילו למנת יתר. במשפחה יש אחות נוספת, אנג'ל, אחותו התאומה של ארון.