כפי שנחשף ב-ynet, הזמרת נועה קירל הודיעה היום (ב') רשמית על ההופעה שלה בפארק הירקון בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
יש לי SAY
יש לי SAY
"זה פרויקט חיי". נועה קירל
(צילום: דנה קופל)
ההופעה תיערך ב-24 באוגוסט ומחירי הכרטיסים יחלו מ-199 שקלים לדשא, 399 שקלים בגולדן רינג וכרטיס פלטינום יעלה 699 שקלים.
"זה פרויקט חיי", אמרה הזמרת במסיבת העיתונאים שנערכה מלוס אנג'לס. "חיכיתי כל כך הרבה זמן לעשות את הדבר הזה. אני מוכנה לעמוד על הבמה הזאת ולהרגיש ראויה לזה. גם בתור אישה, זה סוג של היסטוריה. זה מאוד מרגש אותי".
קירל התייחסה גם לסערה ברשתות החברתיות בעקבות המחירים היקרים של מוצרי המזון והשתייה בהופעתו של אייל גולן בבלומפילד. "אני חושבת שזה דבר בסיסי. זה הקהל שלי ואני רוצה לדאוג לו", השיבה הזמרת לשאלת ynet. קירל הבהירה כי הדבר לא בשליטתה המלאה שכן מדובר בזכיינים שאחראים על דוכני השתייה והמזון, אבל הוסיפה: "אנחנו נדאג שזה יעבוד בצורה הכי טובה ונגישה שיש. אני לפחות אשים דגש על המחירים".
לשאלת ynet על כך שהיא הזמרת הישראלית הצעירה ביותר שתופיע בפארק הירקון אמרה קירל: "זה מטורף לחשוב על זה שאני הזמרת ישראלית הצעירה ביותר שעושה את זה. זה עוד משהו שמלחיץ במעמד הזה".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
"מטורף לחשוב שאני הישראלית הצעירה ביותר שמופיעה בפארק". נועה קירל
(צילום: דנה קופל)
הזמרת הצעירה פרצה לתודעה כשהייתה בת 13, והספיקה בתחילת דרכה להשתתף בתוכנית הריאליטי "פושרז" ששודרה בהוט בידור. מאז, קירל הפכה למעצמה - כשהספיקה להוציא שלל להיטים בהם "יש בי אהבה", "אם אתה גבר", "מיליון דולר", "פאוץ'", "אמבולנס" ועוד.
קירל אף שימשה בתור שופטת בתוכנית "גוט טאלנט" ב-2018 וכן כשופטת אורחת בתחרויות מוזיקליות נוספות ובשנה שעברה החלה את הקריירה הבינלאומית שלה כשהוציאה את השירים Please Don't Suck ו-Bad Little Thing. השנה, הוציאה קירל סינגל נוסף בשם Thought About That וכן, שיתפה פעולה עם הזמר הפורטו-ריקני מטרו דה סבג', בשיר Dale Promo שהוקלט בשפה הספרדית. על אף ההצלחה הגדולה שלה, קירל מעולם לא פתחה הופעה למכירת כרטיסים.
הופעות גדולות בפארק הירקון עבור זמרים ישראלים הן לא דבר שכיח, כשרק בתחילת החודש עדן חסון הופיע מול 25 אלף מעריצים. קדם להם עומר אדם שעשה זאת לפני כשלוש שנים, ובעבר הקצת יותר רחוק, להקות משינה וכוורת.