השחקנית סינדי וויליאמס שהייתה מוכרת בעיקר בזכות גילומה של הדמות הראשית שירלי בסיטקום הפופולרי משנות ה-80 "לוורן ושירלי", הלכה לעולמה ביום רביעי האחרון בלוס אנג'לס לאחר מחלה קצרה, כך מסרה משפחתה אמש (ב') לסוכנות הידיעות AP.
3 צפייה בגלריה
סינדי וויליאמס
סינדי וויליאמס
סינדי וויליאמס
(צילום: Andrew H. Walker/Getty Images)
"פטירתה של אימנו הטובה והמצחיקה סינדי וויליאמס, גרמה לעצב שלא ניתן להתמודד איתו", נכתב בהצהרה מטעם ילדיה, אמילי וזאק הדסון, "להכיר ולאהוב אותה היה לנו לעונג ולזכות. היא הייתה יחידה במינה, יפה, נדיבה ובעלת חוש הומור מבריק ואישיות מנצנצת שכולם אהבו" .
וויליאמס קיבלה את ההזדמנות הגדולה שלה ב-1975 כשהיא ופני מרשל לוהקו לתוכנית "ימים מאושרים" ברשת ABC, שם הן גילמו את שירלי וחברתה הטובה ביותר לוורן דה-פאזיו, שיצאו לדאבל דייט עם ריצ'י (רון האוורד) ופונזי (הנרי וינקלר) - מהדמויות הראשיות בסדרה. הופעת האורח במהרה הפכה לתוכנית ספין-אוף שבה הן מככבות בתור הדמויות הראשיות בשם "לוורן ושירלי", שעסקה בחייהן של הנשים שגרו יחד ועבדו יחד. לסדרה היו שמונה עונות בין השנים 1976 ל-1983. בעונה השלישית היא הוכתרה כסדרה הנצפית ביותר בטלוויזיה בארצות הברית, וקטפה לאורך השנים שש מועמדויות לגלובוס הזהב ומועמדות אחת לאמי. וויליאמס עזבה את התוכנית בעונה השמינית כשנכנסה להיריון בפעם הראשונה.
3 צפייה בגלריה
סינדי וויליאמס
סינדי וויליאמס
פני מרשל וסינדי וויליאמס
(צילום: AP)
"סינדי הייתה חברה וקולגה מקצועית מהיום שפשגשתי אותה על הסט של 'ימים מאושרים' ב-1975. היא תמיד הייתה אדיבה, מתחשבת וטובת לב. הכישרון שלה היה חסר גבולות, ולא היה ז'אנר שהיא לא הייתה יכולה לכבוש. אני שמח שהכרתי אותה", ספד לה וינקלר.
וויליאמס נולדה בקליפורניה ב-22 באוגוסט 1947. אהבתה למשחק החלה עוד בימי התיכון, ולאחר מכן היא למדה תיאטררון בלוס אנג'לס סיטי קולג'. היא כיכבה בכמה פרסומות וקיבלה תפקידים טוויזיוניים קטנים ראשונים בתחילת שנות ה-70 בסדרות כמו "חדר 222" ו"יחפים בפארק". הפריצה שלה הגיעה ב-1973 בסרטו המועמד לאוסקר של ג'ורג' לוקאס, "אמריקן גרפיטי", שבו גילמה את לורי הנדרסון, תפקיד שזיכה אותה במועמדות לפרס BAFTA עבור השחקנית הטובה ביותר בתפקיד משנה. שנה לאחר מכן היא קיבלה תפקיד נוסף בסרט של פרנסיס פורד קפולה, "השיחה", וכיכבה לצידם של ג'ין הקמן, הריסון פורד ורוברט דובאל.
3 צפייה בגלריה
סינדי וויליאמס
סינדי וויליאמס
סינדי וויליאמס
(צילום: AP)
בשנות ה-90 ובעקבות ההצלחה של "לוורן ושירלי", וויליאמס שבה לשחק בכמה סדרות סיטקום בהן Normal Life ו-Getting By מאת היוצרים של "לוורן ושירלי": תומס ל. מילר ורוברט ל. בויט. ב-2013 היא ומרשל התאחדו בפרק של הסדרה "סם וקט" בערוץ ניקולודיאון, שם השתיים גילמו זוג יוצרות של סיטקום בשנות ה-70. על פי ברוס קימל, מפיק וחברה הקרוב של וויליאמס עוד מימי הקולג', בתקופה האחרונה היא עבדה על סדרה מוזיקלית חדשה בשם "סמי" שצפויה לעלות באפריל השנה באמזון פריים.
וויליאמס הייתה נשואה לביל הדסון (אביה של קייט הדסון) בין השנים 1982 ל-2000, היא הותירה אחריה את שני ילדיהם - זאק ואמילי.