שדר גלי צה"ל הוריד משידור אב שכול בגלל שהביע ביקורת על התקשורת - והושעה משידור תוכניות אקטואליה בתחנה.
1 צפייה בגלריה
 גלי צה"ל
 גלי צה"ל
גלי צה"ל
(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
גלי צה"ל הודיעה היום (ב') על השעייתו של השדר עידן קוולר, אחרי שאתמול ביקש להוריד משידור את איציק בונצל, אביו של עמית שנפל בלחימה בעזה.
"גלי צה"ל היא גוף תקשורת צבאי וציבורי ומתוקף כך מאפשרת הבעה של כל הקולות והדעות בציבוריות הישראלית, גם כשאינן נוחות לכולם", נמסר מהתחנה. "המשפחות השכולות עומדות מעל לכל מחלוקת, ולהן הזכות המלאה לספר בשידור, בראש וראשונה בגלי צה"ל, על יקיריהן הנופלים ולקרוא את קריאתן על הצורך בתיקון. התחנה על חייליה ואזרחיה מצדיעה בצער עמוק, לחללי צה"ל שמסרו נפשם בהגנה על המולדת ומביעה תנחומיה הכנים למשפחתו של הלוחם עמית בונצל ז"ל".
עוד נמסר כי "קוולר לא ישדר לעת עתה תכניות אקטואליה ולא יחליף מגישי יומנים".
לאחר האירוע, המגיש הלך יחד עם מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן, לבית משפחת בונצל וביקש להתנצל בפניהם. "היה חשוב לי מאוד להגיע למשפחה ולהתנצל בפניה, ובפרט בפני איציק, באופן אישי. טעיתי, ועל כך אני מבקש סליחה", אמר קוולר. "המפגש עם משפחת בונצל היה עבורי מרגש ומעצים. פגשתי משפחה מיוחדת ופטריוטית, שסיפרה לי על עמית ז"ל, אישיותו ותחושת השליחות שפיעמה בו - תוצאה של החינוך שקיבל בבית. עמית היה צעיר יפה תואר, וכשאני מביט בתמונתו, ובתמונותיהם של שאר הנופלים והנופלות במלחמה, אני רואה את כל מה שטוב בארץ שלנו".