השחקן ברוס וויליס פורש ממשחק לאחר שאובחן כחולה במחלה שפוגעת ביכולות הקוגניטיביות ועלולה לגרום לאובדן ופגיעה ביכולת הדיבור והכתיבה - כך הודיעו בני משפחתו של השחקן ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
ברוס וויליס
ברוס וויליס
ברוס וויליס
(צילום: EPA)
"לכל המעריצים המדהימים של ברוס, כמשפחה אנו רוצים לחלוק שברוס האהוב שלנו מתמודד עם בעיות רפואיות ולאחרונה אובחן עם אפאזיה, שמשפיעה על היכולות הקוגניטיביות שלו", כך נכתב בהצהרה. "כתוצאה מכך, ברוס פורש מהקריירה שהייתה עבורו כל כך הרבה".
עוד נכתב: "אלו זמנים מאתגרים עבור המשפחה שלנו ואנו מעריכים את האהבה שלכם, החמלה והתמיכה. אנו נעבור את זה כמשפחה מאוחדת, ורצינו לשתף זאת עם מעריציו כי אנו יודעים כמה הוא חשוב לכם, כמו גם לנו. כמו שברוס תמיד אומר, 'תמשיכו לחיות' וביחד אנו מתכוונים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".
וויליס בן ה-67 נודע בעיקר הודות לתפקידו האייקוני כג'ון מקליין בסדרת סרטי "מת לחיות". הסרט הראשון בסדרה (1988) גרם לו לעבור לתחום סרטי האקשן אחרי שהיה ידוע יותר כשחקן קומי בסדרות טלוויזיה, בייחוד בסדרה "בלשים בלילה".
2 צפייה בגלריה
רוצים לדעת מנין המצית שלי? צפו ב"הסרטים שעשו אותנו"
רוצים לדעת מנין המצית שלי? צפו ב"הסרטים שעשו אותנו"
ה-תפקיד הזכור ביותר של וויליס. מתוך "מת לחיות"
מלבד ג'ון מקליין, לוויליס שורה ארוכה של תפקידים זכורים – החל מבוץ' ב"ספרות זולה", דרך ג'יימס קול ב"12 קופים", קורבן דאלאס ב"האלמנט החמישי" ועד לפסיכולוג מלקולם קרואו ב"החוש השישי" והארי סטמפר ב"ארמגדון".
על פי "דדליין", לוויליס יש מספר פרויקטים שהושלמו או שנמצאים לקראת סיום, אך טרם שוחררו, כולל Paradise City, לצדו של ג'ון טרבולטה, ששיחק איתו ב"ספרות זולה" - במה שאמור להיות שיתוף הפעולה הראשון שלהם מזה 30 שנה.