להקת פאניק! אט דה דיסקו הודיעה היום (ג') על פירוקה לאחר 19 שנים של פעילות מוזיקלית, כך נודע בפוסט שכתב סולן הלהקה, ברנדון יורי, בחשבון האינסטגרם המשותף שלהם.
1 צפייה בגלריה
פאניק! אט דה דיסקו
פאניק! אט דה דיסקו
פאניק! אט דה דיסקו
(צילום: AP)
"טוב, זה היה חתיכת מסע", כתב יורי. "כמי שגדל בווגאס לא יכולתי לדמיין לאן החיים יקחו אותי. כל כך הרבה מקומות בעולם, כל כך הרבה חברים שהכרתי לאורך הדרך. אבל לפעמים המסע מגיע לקיצו ואחד חדש מתחיל. ניסינו לשמור את זה לעצמנו, למרות שאולי חלקכם שמעתם - שרה ואני מצפים לתינוק! אני מחכה בקוצר רוח להרפתקה הזו.
"אני מסיים את הפרק הנוכחי בחיי כדי להקדיש את האנרגיה שלי למשפחתי, ולכן פאניק! אט דה דיסקו לא תמשיך. תודה לכולכם על תמיכתכם האדירה לאורך השנים. אני מתקשה להסביר במילים כמה כל זה היה משמעותי עבורי. אני מצפה בקוצר רוח לראות אתכם במופעים האחרונים שלנו יחד באירופה ובבריטניה. אוהב אתכם, מעריך אתכם, תודה שאתם קיימים, ברנדון".
פאניק! אט דה דיסקו הוקמה ב-2004 בלאס ווגאס, בזמן שחבריה ברנדון יורי, ראיין רוס, ספסנר סמית' וברנט ווילסון למדו יחד בתיכון. I Write Sins Not Tragedies, הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה של הלהקה שיצא בשנת 2006, זיכה אותם בהצלחה בינלאומית וכיכב במצעדי להיטים ברחבי העולם.
מאז הוקמה פאניק! אט דה דיסקו הוציאה ארבעה אלבומים, כשהאחרון בהם יצא בשנת 2013, ומשנת 2016 חלו שינויים מבניים בלהקה וברנדון יורי המשיך כפרויקט סולו והוציא תחת שם הלהקה ארבעה אלבומים נוספים. בין להיטיה הגדולים בולטים High Hopes, House of Memories ושיתוף הפעולה של יורי עם טיילור סוויפט משנת 2019 - הסינגל ME!. לאורך שני עשורים של פעילות הלהקה זכתה בפרסים רבים וכן חבריה היו מועמדים לשלושה פרסי גראמי.