נבחר השחקן אשר יגלם את מייקל ג'קסון בסרט הביוגרפי החדש אודותיו: ג'פאר ג'קסון, בנו של ג'רמיין ג'קסון - אחיו של מייקל, ושותפו לחמישיית ג'קסון.
2 צפייה בגלריה
ג'פאר ג'קסון
ג'פאר ג'קסון
ג'פאר ג'קסון
(AP)
ג'קסון בן ה-26 יגלם את דודו מייקל בסרט החדש "מייקל" המופק בימים אלו, שאותו מביים אנטואן פוקווה ("יום אימונים מסוכן"). הסרט נכתב על ידי התסריטאי ג'ון לוגן ("גלדיאטור", "הטייס", "סקייפול"), ומופק בידי גרהאם קינג, ממפיקי להיט הענק "רפסודיה בוהמית". צילומי הסרט עתידים להתחיל בקרוב.
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'קסון
מייקל ג'קסון
מייקל ג'קסון
(צילום: gettyimages)
"אני חש צניעות וכבוד להקים לתחייה את סיפורו של דודי מייקל", צייץ ג'קסון, "לכל המעריצים ברחבי העולם, אראה אתכם בקרוב". ג'קסון, זמר בשאיפה, הקליט עד כה אלבום אחד שטרם שוחרר.
"בני מתגלם בג'פאר", אמרה אמו של מייקל, קתרין, בציטוט שהובא ב"וראייטי". "זה כה נפלא לראות אותו ממשיך את המורשת הג'קסונית של בדרנים ופרפורמרים". הבמאי פוקווה, מצדו, מסר ל"וראייטי": "מרגש עד מאוד לצפות בג'פאר מקים את מייקל לתחייה. היה קשר כה רוחני כשפגשתי לראשונה בג'פאר, שיש לו יכולת טבעית לחקות את מייקל וכזו כימיה גדולה עם המצלמה".
בין מפיקי הסרט נמנים גם חלק מבני משפחתו, בעלי הקטלוג העשיר של הזמר, שהלך לעולמו ב-2009 בגיל 50, כך ששיריו צפויים להיכלל בסרט - בניגוד לסרט "סטארדאסט" מ-2020 אודות דייויד בואי, שלא קיבל את הסכמת המשפחה להשתמש בשיריו.
מאידך, מעורבותם של בני המשפחה עלולה לפי חלק מהתחזיות לגרום לכך שהסרט יציג גרסה מרוככת של חייו - כולל הטענות והמשפטים שהתנהלו נגד ג'קסון באשמת ניצול מיני של קטינים, בדומה להאשמות כנגד "רפסודיה בוהמית" בכל הנוגע לאופן הצגתו את חייו של פרדי מרקורי.