השחקנית קים קטרל ששיחקה את דמותה המיתולוגית של סמנתה בסדרת המקור "סקס והעיר הגדולה" השתתפה בסצנה הפותחת של פרק סיום העונה של סדרת ההמשך "פשוט ככה", שעלה בשירות הסטרימינג מקס מבית HBO וישודר אצלנו בארץ ב-HOT.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
(צילום: באדיבות HOT)
בסצנה נראית סמנתה נוסעת במושב האחורי של רכב בלונדון ומשוחחת עם קארי בראדשו (שרה ג'סיקה פרקר) שנמצאת בניו יורק. עוד כשרק נודע על השתתפותה של קרטל בסדרה דווח כי הסצנה צולמה ללא נוכחותן של אף אחד מכוכבות הסדרה, שבה מככבות גם קריסטין דייויס (שארלוט) וסינתיה ניקסון (מירנדה).
בקטע הפותח את הפרק קארי נכנסת לביתה הארוז לפני מעבר דירה, ומקבלת שיחת טלפון מסמנתה שנמצאת בלונדון. זו משוחחת איתה בטלפון תוך כדי נסיעה ומספרת לה שהטיסה שלה מתעכבת בשלוש שעות ושלא תספיק להגיע בזמן.
"בזמן למה?", שואלת קארי.
"לסעודה האחרונה", משיבה סמנתה, "מירנדה ושארלוט סיפרו לי עליה. רציתי להפתיע אותך".
קארי מגלה שסמנתה תכננה לטוס למענה כל הדרך מלונדון לניו יורק ללילה אחד בלבד. "זאת הדירה שלך והיית צריכה לחלוק כבוד, אז שימי אותי על רמקול", מבקשת סמנתה ולאחר מכן מודה לדירה: "תודה על הכול, דירה פאקינג מדהימה שכמותך", היא אומרת במבטא בריטי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
מתוך "פשוט ככה" - עונה 2
(צילום: באדיבות HOT)
"פשוט ככה" מבית HBO, עלתה לאוויר ב-2021 ולפי הדיווחים השונים רשמה נתוני צפייה מרשימים, אם כי שירות הסטרימינג מקס לא שחרר נתונים רשמיים. "סקס והעיר הגדולה" שודרה לראשונה ב-1998, והפכה להצלחה גדולה ולתופעת תרבות שאף הולידה שני סרטי קולנוע שוברי קופות, וזאת למרות הביקורות הקשות.
חזרתה של קטרל בעונה השנייה של סדרת הבת הפתיעה מאוד את המעריצים, שכן בעבר היא הודיעה כי היא מתנגדת בתוקף לכל חידוש של הסדרה וכי לא תיקח חלק בעיבודים הבאים. "שחררתי את סמנתה ואני לא מעוניינת יותר לחזור לדמות הזו", אמרה בריאיון לפירס מורגן ב-2017.
מעבר לכך שלטענתה "שחררה את סמנתה", גם היחסים האישיים בין קטרל לשחקניות שמככבות יחד איתה ובראשן שרה ג'סיקה פארקר, היו סבוכים. במהלך השנים דווח על יחסי איבה בין השתיים, על הסט של "סקס והעיר הגדולה" ומחוצה לו. ב-2018, אחרי שפרקר הביעה את צערה בפומבי בעקבות הידיעה על אודות מות אחיה של קטרל, כריסטופר, השחקנית תקפה באינסטגרם: "אני לא צריכה את האהבה או התמיכה שלך בשעה טרגית זו, שרה ג'סיקה פרקר. אימא שלי שאלה אותי היום 'מתי שרה ג'סיקה פרקר הצבועה הזאת תניח לך?'. הניסיונות החוזרים שלך ליצור איתי קשר מהווים תזכורת כואבת לאישה האכזרית שהיית בעבר וגם היום. תני לי להבהיר לך את זה (אם לא הצלחתי עד עכשיו) - את לא המשפחה שלי, את לא חברה שלי. אני כותבת כדי להגיד לך אחת ולתמיד שתפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לשמר את תדמית הילדה הטובה שלך".
כיום כאמור השתיים "התאחדו" בשיחת טלפון חד פעמית.