המחצית הראשונה של משחק הסופרבול בין פילדלפיה איגלס והקנזס סיטי צ'יפס, שהתקיים אמש (א'), הייתה מרובה באירועים על המגרש וגם בטאצ'דאונס (חמישה בסך הכל), אבל רבים מבין עשרות אלפי הנוכחים ברי המזל באצטדיון המארח בגלנדייל שבאריזונה, ועשרות מיליונים נוספים שצפו במשחק בטלוויזיה, היו עסוקים יותר בהמתנה להופעת המחצית בכיכובה של ריהאנה. ואכן, לא משנה באיזה מחנה אוהדים הם נמצאים - המעריצים יצאו מרוצים כשכוכבת הפופ סיפקה מופע באורך 13 דקות בעיצומו של היריון מתקדם (שאושר על ידי נציגיה בסיומו), כשהיא שרה ורוקדת על במה תלויה בגובה עצום מעל הקרקע.
3 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
בלי שערוריות, עם הפתעה אחת. ריהאנה
(צילום: AP)
בניגוד לרוב מופעי המחצית בשנים האחרונות, שכללו שיתופי פעולה של משתתפים שונים ואורחים, הפעם הבמה כולה הייתה שמורה לריהאנה, שהגיחה מלמעלה על במה תלויה לצלילי Bitch Better Have My Money, כשהיא לבושה בחליפה אדומה ומעיל תואם. זו הייתה פתיחה מפתיעה לאירוע שבדרך כלל מקפיד על הגינות שמרנית, אבל המארגנים זרמו עם הליינאפ המוזיקלי של הזמרת וגם עם האתגר הבטיחותי שהבמות התלויות הציבו בפני הצוות הטכני של האצטדיון. בתום הביצוע של שיר הפתיחה, ריהאנה נחתה על המגרש בעוד שאר הבמות, שש במספר, נותרו תלויות באוויר כשהן מאוישות ברקדנים. משם המשיכה לביצוע השיר Where Have You Been כשסביבה עשרות רקדנים לבושים בלבן על הקרקע.
3 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
תלויה על במות מעופפות. ריהאנה
(צילום: AP)
ריהאנה מצאה עצמה מתרוממת אל על שוב כשהיא שרה את Only Girl (in the World), כשהיא מנסה לנוע בחופשיות ככל שהבטן ההריונית מאפשרת לה. אפשר לשער שאין מדובר במשימה פשוטה, ונדמה היה שהיא הורידה הילוך בכל הנוגע לתנועה, אבל לא כך בשירה - כשהתחילה בביצוע של We Found Love, ואחר כך גם ב-Rude Boy הקצבי. למרות שהמופע היה סולו מוחלט שלה, ריהאנה פינתה מקום בסט ליסט גם לשיתופי הפעולה שלה בהם Work עם דרייק, Wild Thoughts עם די ג'יי קאלד, All of the Lights עם קניה ווסט ו-Run This Town עם ג'יי זי. מי שקיווה שמישהו מהם יצטרף אל הזמרת אולי התאכזב, אבל קשה היה להתלונן על ההופעה של הכוכבת הראשית והבלעדית של הלילה שהטריחה את עצמה למרכז הבמה במופע משותף עם העובר בבטנה.
3 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
אורח אחד קטן. ריהאנה
(צילום: AP)
ריהאנה עוד הספיקה לשיר את Pour it Up לפני חלקו האחרון של המופע שהגיע לשיא קצבי עם הביצוע ל-Umbrella, כשלצדה עשרות הרקדנים. אלו עזבו אותה לבדה לרגל השיר האחרון בליינאפ. במעמד מרגש זה, ריהאנה עלתה על הבמה בעודה נישאת אל על. היא שרה את Diamonds כשמעליה זיקוקים ומתחתיה אלפי צופים מניפים את הטלפונים הניידים שלהם כפנסים. רגע מרגש שהיווה סיום נהדר למופע שעשה כבוד גדול לכוכבת שלו, בלי הפתעות גדולות או שערוריות - כשהמוזיקה שלה במרכז הבמה, בעודה עולה ויורדת.
מופע המחצית השלים את התוכנית האמנותית של אירוע הסופרבול, משחק האליפות של ליגת ה-NFL, שנפתח בטונים רגועים עם ביצוע אקוסטי של זמר הנשמה בייביפייס ל-America the Beautiful ושירת ההמנון האמריקני מוזיקאי הקאנטרי כריס סטייפלטון. הכול לפי פרוטוקול הסופרבול השגרתי.