בשורה משמחת למעריצים המושבעים של "משחקי הכס": HBO חשפה היום (ה') את הטריילר החדש של "בית הדרקון", הפריקוול המסקרן של "משחקי הכס", שירדה מהאוויר לפני כשלוש שנים. הטריילר מגיע כחצי שנה לאחר ששוחרר טיזר קצרצר לסדרה, שצפויה לעלות לאוויר ב-21 באוגוסט (ותשודר ב-HOT, yes וסלקום tv בצמוד לשידור בארצות הברית).
"ההיסטוריה לא זוכרת דם; היא זוכרת שמות", נאמר בטריילר המסקרן, שמבזיק בו דרקון מעופף מעל צריח של מגדל ומבליחים בו חרבות והבטחה נחושה לנצח ב"משחק מלוכלך". אל הנסיך הלוחם, רוכב הדרקונים דיימון טארגאריין (בגילומו של מאט סמית, "הכתר") ואחייניתו, הנסיכה רוכבת הדרקונים ראינירה (אמה ד'ארסי), יצטרפו לוחמים נוספים עם שמות משפחה מוכרים שיישבעו אמונים למשפחת טארגאריין.
בטריילר אנו זוכים גם להצצה חטופה לעימותים הצפויים בין המשפחות השליטות. ויש גם דרקון, כמובן, שמופיע בסרטון. חשבון הטוויטר של הסדרה סיפק מוקדם יותר היום גם כמה פוסטרים של השחקנים הראשיים מסמית הנ"ל ועד סונויה מיזונו המגלמת את אשת סודו.
1 צפייה בגלריה
"בית הדרקון"
"בית הדרקון"
הפריקוול יעלה לאוויר באוגוסט. "בית הדרקון"
(צילום מסך)
בסדרה ישחקו גם איב בסט ("האחות ג'קי"), אוליביה קוק ("שחקן מספר אחת", "צלילי מטאל"), פאדי קונסידיין ("היום השלישי"), ריס איוונס ("נוטינג היל", "ספיידרמן המופלא"), גרהאם מקטביש (דוואלין מטרילוגיית "ההוביט") ועוד.
בחודש מרץ האחרון עדכן ג'ורג' אר. אר. מרטין את מעריציו באשר לסדרות ספין-אוף נוספות שהוא עמל עליהן בז'אנר הלייב-אקשן וגם האנימציה. גם "בית הדרקון" מבוססת על ספר של מרטין - "אש ודם" (שיצא ב-2018), והיא מתרחשת 200 שנה לפני מאורעות "משחקי הכס" סביב האירועים שהביאו לקץ שלטונו של בית טארגאריין ולמאבקי הירושה המשפחתיים שהתדרדרו לכדי מלחמת אזרחים פנימית - הידועה גם כ"מחול הדרקונים". העונה הראשונה של הסדרה תכלול עשרה פרקים.