השחקן אלק בולדווין נקלע לזירת הפגנה פרו-פלסטינית בניו יורק - ובמהלך עימות עם כמה מהמפגינים, שכמעט וגלש לפסים פיזיים, סירב לדרישתם לגנות את ישראל.
ההפגנה התקיימה היום (ג') במנהטן במהלך שעות הבוקר המוקדמות (שעון ישראל), ובמסגרתה צבאו מפגינים פרו- פלסטינים על תחנת הרכבת גרנד סנטרל בניו יורק ועל תחנת פן, במסגרת מחאה שכינו "שביתה למען עזה". המשטרה המליצה להימנע מהגעה למקום, בעוד המפגינים הניפו דגלי פלסטין וקראו: "מהנהר לים - פלסטין תהיה חופשית", ועשו את דרכם לכיוון טיימס סקוור.
במהלך האירוע, המפגינים התעמתו עם השחקן אלק בולדווין שעבר במקום וסירב לבקשתם לגנות את ישראל. אחד המפגינים ניגש אל השחקן זוכה האמי ושאל אותו "בכיס של מי אתה?", ואם הוא מגנה את ישראל למרות הוליווד. בולדווין בן ה-65 השיב: "אני בכיס של הוליווד?" והטיח בו "אתה שואל שאלות מטופשות. תשאל אותי שאלה חכמה". המפגין צעק לעברו: "לך לעזאזל", והשוטרים מנעו את מה שנדמה היה כעימות שעומד להסלים.
1 צפייה בגלריה
אלק בולדווין מתעמת עם מפגינים פרו-פלסטיניים בניו יורק
אלק בולדווין מתעמת עם מפגינים פרו-פלסטיניים בניו יורק
אלק בולדווין מתעמת עם מפגינים פרו-פלסטיניים בניו יורק
(צילום מסך: מתוך עמוד ה-X של Jesse Hamilton)
בזמן שהשוטרים ליוו את בולדווין מהמקום, המפגינים צעקו לעברו בין השאר "להרוג את כל הציונים", וגם קללות וגידופים על "הקריירה הכושלת" שלו. בולדווין צעק לעבר המפגין "תסתום את הפה המזו*ן שלך", ו"תפסיקו לבכות". בולדווין נשאל שוב אם הוא מגנה את ישראל ואמר: "לא, אבל אני רוצה שלום בעזה".