המוזיקאי אנדרו פלטשר, קלידן להקת דפש מוד, הלך לעולמו בגיל 60 - כך בישרו חבריו ללהקה בהודעה שיצאה מטעמה הלילה (ה'). בשלב זה לא ניתנו פרטים נוספים באשר לנסיבות מותו.
2 צפייה בגלריה
אנדי פלטשר
אנדי פלטשר
אנדרו פלטשר
(GettyImages)
"אנחנו המומים ומלאים בצער עמוק על מותו המוקדם של חברנו היקר, בן משפחתנו וחברנו ללהקה אנדי 'פלטש' פלטשר", כך צייצה הלהקה, "לפלטש היה לב זהב אמיתי והוא תמיד היה שם כשהיית זקוק לתמיכה, שיחה ערה, צחוק טוב או בירה קרה. ליבנו עם משפחתו, ואנו מבקשים שתחשבו עליהם ותכבדו את פרטיותם בשעה קשה זו".
בסוף שנות ה-70 פגש פלטשר במוזיקאי וינס קלארק, והקים איתו הרכב. זמן לא רב לאחר מכן השניים צירפו אליהם את הגיטריסט מרטין גור, ואחריו את הסולן דייב גהאן, שהציע את השם דפש מוד להרכב החדש. בהמשך עזב קלארק והצטרף המוזיקאי אלן ווילדר, שעזב את הלהקה ב-1995.
במהלך שנות ה-80 וה-90 זכתה הלהקה להצלחה רבה, וזאת למרות סכסוכים פנימיים והתמודדותו הנמשכת של גאן עם התמכרותו לסמים. במשך השנים, בייחוד אחרי שווילדר עזב ודפש מוד הפכו לשלישייה, נודע אנדרו פלטשר כצד המפשר והמאזן בהרכב, בין צמד הכוחות היצירתיים והסוערים של גור וגהאן, אם ככי מעולם לא כתב בעצמו שיר של הלהקה.
2 צפייה בגלריה
דפש מוד
דפש מוד
דפש מוד. משמאל: אנדרו פלטשר, דייב גהאן ומרטין גור
(GettyImages)
פלטשר הותיר אחריו אישה, גריין, ושני ילדים, מייגן וג'ו.