השחקנית מילי בובי בראון, כוכבת סדרת הלהיט "דברים מוזרים" בנטפליקס, תפרסם בסתיו הקרוב רומן ראשון פרי עטה בשם "תשעה עשר צעדים".
2 צפייה בגלריה
מילי בובי בראון
מילי בובי בראון
מילי בובי בראון
(Jordan Strauss/Invision/AP)
העלילה עוקבת אחר דמותה של נלי מוריס בת ה-18, שגרה עם משפחתה בפרבר בלונדון בימי מלחמת העולם השנייה, ונקלעת לתאונה נוראית המתרחשת בעת הפצצה אווירית של הגרמנים. הסיפור, לפי דבריה של בראון, מבוסס על ההיסטוריה המשפחתית שלה - וספציפית על הסיפור של סבתה רות', אשר שרדה את האסון בתחנת הרכבת התחתית בת'נל גרין.
"אני באמת מקווה שתמצאו את רוח האהבה והעוצמה שב'תשעה עשר צעדים', ואני לא יכולה לחכות לחלוק אותו אתכם", אמרה בראון בת ה-19 בסרטון ההכרזה על הרומן החדש, שפרסמה היום (ו') ברשתות החברתיות. הספר עתיד לצאת ב-12 בספטמבר הקרוב.
האסון אירע ב-1943 בתחנת הרכבת התחתית בשכונת בת'נל גרין הלונדונית, כאשר בעת הפצצה אווירית של הגרמנים, 173 אנשים נמחצו למוות בדרכם למקלט. הקטל נרשם כאובדן הגדול ביותר של חיי אזרחים בבריטניה של מלחמת העולם השנייה. הרומן של בראון מתפרסם כמה ימים אחרי שמלאו לטרגדיה 80 שנה.
"בהשראת סבתי רות', הספר הזה מאוד אישי וקרוב לליבי", הסבירה בראון בהודעה שפירסמה, "גדלתי עם סיפורים על הזמן שלה בעת המלחמה. זה כבוד עבורי, להשאיר את סיפורה בחיים".
בראון הבריטית פרצה ב-2016 בסדרה "דברים מוזרים", בה גילמה את הנערה אילבן בעלת כוחות הטלקינזיס. הסדרה זכתה להצלחה עצומה והפכה את בראון לכוכבת. בשנים האחרונות כיכבה בסרטים "גודזילה: מלך המפלצות", "גודזילה נגד קונג", "אנולה הולמס" ו"אנולה הולמס 2".
2 צפייה בגלריה
מתוך דברים מוזרים עונה 4
מתוך דברים מוזרים עונה 4
מילי בובי בראון, מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בקרוב תפציע בראון בפנטזיה "דמזל" שצפויה לעלות בנטפליקס באוקטובר, ובסרט ההרפתקאות/מד"ב Electric State, שאותו מביימים האחים אנתוני וג'ו רוסו ("הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"הנוקמים: סוף המשחק").