אניטה פוינטר מהרכב הפופ והאר אנ' בי האחיות פוינטר, הלכה לעולמה בגיל 74. לפי הדיווחים, פוינטר נאבקה במחלת הסרטן והלכה לעולמה כשהיא מוקפת בבני משפחתה.
1 צפייה בגלריה
האחיות פוינטר (אניטה: משמאל)
האחיות פוינטר (אניטה: משמאל)
האחיות פוינטר (אניטה: משמאל)
(GettyImage/Florian Seefried)
פוינטר נולדה וגדלה באוקלנד קליפורניה, ובראשית שנות ה-70 הצטרפה להרכב המוזיקלי שהקימו אחיותיה בוני וג'ון. ב-1973 יצא האלבום הראשון של ההרכב, שנשא את שמו, וזכה להצלחה גדולה. ב-1975 זכה ההרכב בפרס הגראמי הראשון שלו דווקא על שיר קאנטרי - Fairytale.
בשנות ה-80 זכתה הלהקה להצלחה הגדולה ביותר שלה, עם מגוון להיטים ביניהם He's So Shy, I'm So Excited ועוד. על השירים Automatic ו-Jump (for My Love) זכו האחיות בשני פרסי גראמי נוספים.
בשנים הבאות המשיך ההרכב להופיע ולשחרר תקליטים, אולם ההצלחה דעכה ושרשרת של טרגדיות אישיות פקדה את האחיות. האחות הצעירה ג'ון פוינטר נאבקה עם התמכרות לסמים, וב-2006 הלכה לעולמה לאחר מאבק עם מחלת הסרטן. בתה של רות, איסה פוינטר, החליפה אותה בהרכב שהמשיך להופיע.
ב-2003 הלכה לעולמה כתוצאה ממחלתה הסרטן ג'אדה פוינטר, בתה היחידה של אניטה, שעליה נכתב השיר Jada, אחד מהמצליחים של ההרכב. ב-2015 פרשה אניטה רשמית מההרכב, לאחר שחלתה בסרטן. אחותה, בוני פוינטר, הלכה לעולמה ב-2020 אחרי מאבק בסרטן.