"החמישייה הקאמרית", האיחוד לזכרו של מודי בר-און; קרן מור, מנשה נוי, דב נבון, רמי הויברגר ושי אביבי יחברו שוב על הבמה, במופע מיוחד לזכרו של איש הטלוויזיה שהיה גם אחד מכותביה של תוכנית הסאטירה המיתולוגית. מופע הרוק וההוקרה למודי בר-און, שהלך לעולמו בשנה שעברה, יתקיים ב-27 בנובמבר בהאנגר 11 שבתל אביב. מחיר כרטיס עומד על 239 שקלים.
2 צפייה בגלריה
מודי בר און ז"ל
מודי בר און ז"ל
מודי בר און ז"ל
(צילום: יוסי צבקר)
שורה ארוכה של אנשי תרבות וספורט שאיתם בר-און שיתף פעולה לאורך השנים ייקחו חלק במופע שנקרא "תבלו", לזכר הברכה שאותה נהג לאחל רגע לפני שריקת הפתיחה של משחקי הכדורגל בליגת האלופות. על הבמה צפויים לעלות אפרת גוש, יוני בלוך, אתניקס, הדג נחש, היהודים, נינט טייב, עמיר בניון, רמי פורטיס ויוסי פרץ שהיה שותפו של בר-און בהרכב "איך זה עובד באמת". וכן ישתתפו חבריו לערוץ הספורט אבי מלר, אלי אילדיס, יהונתן כהן, מירי נבו, נדב יעקובי, רותם ישראל ושרון פרי.
כתבות נוספות במדור מוזיקה:
במהלך האירוע אף יושק תקליט ויניל כפול - "מודי הופעות חיות מאולפן ליגת האלופות" - שמאגד בתוכו 20 שירים בביצועים חיים כפי שהוקלטו באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, בין השנים 2003 ל-2012, לצד דברי קישור של בר-און. בין האמנים שיכללו בו ניתן למנות את אריק איינשטיין, יצחק קלפטר, רמי פורטיס, היהודים, מוניקה סקס, שלומי שבן, עמיר בניון, אפרת גוש, נינט טייב, שלומי סרנגה, ואחרים.
על הניהול האמנותי של המופע חתום חיים שמש ועל הפקת המופע טומיקס והאוזן השלישית.
2 צפייה בגלריה
אפרת גוש, זאב נחמה ונינט
אפרת גוש, זאב נחמה ונינט
אפרת גוש, זאב נחמה ונינט
(צילום: קובי קואנקס, ירון ברנר, ענת מוסברג)