לפני שמונה חודשים דודי לוי כתב שיר חדש "הלהקה הקטנה מחולון". "השיר מספר על החוויה שלי בנוער שוליים, איך אני מסתכל עליה היום. זה קרה אז נורא מהר: ילדים בני 21 משתחררים מהצבא ומוציאים אלבום ואנחנו כוכבים", הוא מספר בריאיון באולפן ynet radio, בתוכניתם של רנין בולוס ואבי שושן, עם הלהקה בגלגולה הנוכחי. שנים אחרי החוויה המשותפת ההיא, לוי ערך קליפ מסרטונים שצילמו במסגרת הלהקה בשביל השיר החדש. "בעקבות כל הצפייה בחומרים נוצר בי רעב והתקרבות להיות עוד פעם ביחד. החלום שלי היה להשיק את השיר ולארח את נוער שוליים".
חברי הלהקה התרגשו להצטרף אל הקאמבק של אחת מהלהקות הגדולות של הניינטיז, כולם חוץ מאחד - הסולן מיקיאגי. אז הם פנו אל מיכאל בן דוד, מי שהיה נציג ישראל לאירוויזיון בשנה שעברה. ''מיכאל מעולם לא היה על במת רוק, והוא התפוצץ", מספר הבסיסט ארן אמיר. "מה, הוא נולד פה? המעבר היה נורא חלק. הוא התנהל על הבמה שלנו כמו כוכב רוק עם עשר שנות קריירה. הוא הרבה יותר חכם ונבון מאיתנו, אנחנו רק קצת יותר מנוסים. ההתנהלות שלו ושל הדור שלו זה עולם אחר לגמרי". באולפן השלישייה ביצעה את הקלאסיקות "ענוג", "אמסטרדם" ו"לילה".
1 צפייה בגלריה
נוער שוליים ומיכאל בן דוד
נוער שוליים ומיכאל בן דוד
נוער שוליים ומיכאל בן דוד
(צילום: גיל רובינשטיין)
גם בן דוד הופתע מעוצמת החוויה, "לראות את האושר בעיניים של הקהל. זה הרבה יותר גדול מהזמר או מהמתופף. מיקיאגי נתן לי את ברכתו ואיחל לי בהצלחה", סיפר בן דוד והוסיף "הוצאתי שני סינגלים, סיימתי סדרת טלוויזיה עם אנה זק והייתי באירוויזיון, ועדיין, אין צמרמורת כמו שאני איתם על הבמה. זאת מתנה אדירה".
לפני שנה בדיוק בן דוד היה בעיצומן של ההכנות לרגע הגדול של חייו על במת האירוויזיון, חוויית סינדרלה של שבועיים אם תשאלו אותו. עכשיו הוא מתבונן בהכנות של נועה קירל שבשבוע שעבר שחררה את השיר שאיתו תופיע "יוניקורן". ''כולם שואלים 'אתה לא מתבאס?' אני באתי משום מקום, הפתיח של הקריירה שלי היה על הבמה הכי גדולה, אני יכול להודות על עבודה קשה והמון מזל. נועה קירל היא הבן אדם הכי חרוץ שקיים. אני הולך להיות כל כך רגוע עם פופקורן ופשוט ליהנות מזה".
נוער שוליים יופיעו ב-28 במרץ, בזאפה הרצליה. האזינו לפרק.
כל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים