השחקן ג'ף ברידג'ס הודיע הלילה (ג') כי הוא חולה בלימפומה, סוג של סרטן המתפתח בבלוטות הלימפה. "אובחנתי כחולה לימפומה. למרות שזו מחלה רצינית, אני מרגיש בר מזל שיש לי צוות מעולה של רופאים, והתחזית הרפואית טובה", הוא כתב בטוויטר.
1 צפייה בגלריה
ג'ף ברידג'ס
ג'ף ברידג'ס
ג'ף ברידג'ס
(צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL)
"אני מתחיל לקבל טיפול, ואעדכן אתכם בתהליך ההחלמה שלי", הוא הוסיף. את הציוץ, אגב, פתח ברידג'ס בציטוט מתוך "ביג לבובסקי", סרט הקאלט של האחים כהן, שבו גילם את דמותו של ה"דוּד" הסטלן: "כמו שהדוּד היה אומר... חרא חדש יוצא לאור".
המעריצים איחלו החלמה מהירה לשחקן המצליח, ושלחו לו מילים חמות. הוא בתגובה הודה להם ולקרוביו על התמיכה: "אני אסיר תודה על האהבה והתמיכה מהמשפחה והחברים שלי. תודה לכם על התפילות והברכות". ברידג'ס אף ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לגולשים להצביע בבחירות שיערכו בחודש הבא בארצות הברית: "בבקשה אל תשכחו להצביע, כי כולנו בזה ביחד".
לאורך קריירת המשחק שלו, ברידג'ס בן ה-70 היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, בין היתר על על "הצגת הקולנוע האחרונה" - סרטו הראשון, משנת 1971, "איש הכוכבים", "אומץ אמיתי" ו"באש ובמים". בשנת 2010 זכה בפרס עבור השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"לב לא שפוי", שביים סקוט קופר ושבו גילם זמר קאנטרי מזדקן. בימים אלו הוא מעורב בהפקה של מיני-סדרה בשם The Old Man. עם זאת, כאמור, תפקידו המפורסם ביותר היה בקומדיית הפשע של האחים כהן, משנת 1998.