הזמרת אודיה הגיעה הערב (ד') להופעה במועדון הפורום בבאר שבע, וסיימה אותה כעבור 45 דקות בלבד, זאת כשמחירי הכרטיסים נעו בין 169 ל-190 שקלים.
הקהל שהגיע להופעה זעם על משך האירוע הקצר. "חשבנו שהיא עושה הדרן נוסף", אמרה ל-ynet שיר שנכחה בהופעה. "אף אחד לא האמין כולם המשיכו לעמוד וחשבו שתחזור. כולם המשיכו לעמוד עוד כמה דקות כי היו בטוחים שיהיה משהו ורק אחרי כמה דקות הלכו. כולם היו בהלם".
לתחושות של שיר שותפה גם אליס שאמרה כי היא וחבריה דורשים פיצוי. "זה פשוט בושה, כולם היו בהלם. פתאום אומרת ביי ושמים שירים של מסיבה בלי קשר להופעה. כולם יצאו מבואסים".
1 צפייה בגלריה
מסיבת סילבסטר נועה קירל
מסיבת סילבסטר נועה קירל
"הפורום באר שבע הזמין מופע של 45 דקות של הזמרת והיוצרת אודיה, זה החוזה שנחתם בין הצדדים". אודיה
(צילום: אמיר מאירי)
בסביבתה של אודיה מסבירים כי היא מבחינתה יכולה הייתה להמשיך ולהופיע, אבל מועדון הפורום הוא זה שביקש מלכתחילה הופעה של 45 דקות. יש לציין כי ההופעה של הזמרת שווקה כהופעה לכל דבר ועניין בשלטי החוצות בעיר, וגם על כרטיס הכניסה נכתב "אודיה LIVE".
אוראל, בליינית נוספת, אמרה כי לא די בכך שההופעה הייתה קצרה - אודיה אף ירדה מהבמה באמצע ההופעה ושבה אחרי מספר דקות להדרן. "לא הבנו מה קורה, הקהל אמר שזה גועל נפש".
יש לציין כי אושר כהן הופיע גם כן במועדון הפורום בדצמבר האחרון, אבל שם התחייב מראש ל-80 דקות של הופעה וכך היה. גם במקרה הזה לדבריהם של גורמים בסביבתה של הזמרת, ההתחייבות הראשונית הייתה ל-45 דקות וכך קרה.
מטעמה של אודיה נמסר בתגובה רשמית: "הפורום באר שבע הזמין מופע של 45 דקות של הזמרת והיוצרת אודיה, זה החוזה שנחתם בין הצדדים. מחירי הכרטיסים ופרסומי המופע אינם קשורים אלינו, אלא להפקת הפורום באר שבע בלבד, אשר רכש הופעה מראש במחיר פיקס פרייס".
תגובת הפורום: "מועדון הפורום פועל 34 שנים ואירח את כל אמני ישראל אינספור פעמים, הקהל שלנו יודע שזאת פעם ראשונה שקורה אצלנו דבר כזה בהיסטוריה. המאפיין אולי הכי בולט שלנו מאז ומתמיד הוא התמורה שמקבל הקהל שלנו. אנחנו לוקחים אחריות על התקלה, מתנצלים בפני קהל רוכשי הכרטיסים ונפצה את כולם באופן גורף, נעדכן בכל הפרטים".