בנג'מין סטורם קיאו, נכדו של אלביס פרסלי ובנה של ליסה מארי פרסלי, הלך לעולמו בגיל 27 בקלבסאס, קליפורניה - כך דיווח הבוקר (ב') נציג מטעמה של האם. באתר TMZ דווח כי הוא ככל הנראה שם קץ לחייו אתמול.
2 צפייה בגלריה
בנג'מין קיאו ואמו ליסה מארי פרסלי
בנג'מין קיאו ואמו ליסה מארי פרסלי
בנג'מין קיאו ואמו ליסה מארי פרסלי
"ליסה מארי שבורת לב לחלוטין, בלתי ניתנת לניחום והרוסה לגמרי", מסר הנציג בהצהרה, "אך היא מנסה להישאר חזקה עבור תאומותיה בנות ה-11 ובתה הבכורה, ריילי". עוד הוסיף ואמר כי פרסלי "העריצה את בנה. הוא היה אהבת חייה".
2 צפייה בגלריה
בנג'מין קיאו ומשפחתו
בנג'מין קיאו ומשפחתו
בנג'מין קיאו ומשפחתו
בניגוד למשפחתו המפורסמת, קיאו נהג לשמור על פרטיותו והתרחק מאור הזרקורים. נגיעתו לעולם הבידור הסתכמה בחוזה על סך 5 מיליון דולרים עליו חתם עם חברת התקליטים יוניברסל, על אף שמעולם לא שחרר שירים.
אביו של בנג'מין הוא המוזיקאי דני קיאו. אחותו הבכורה, השחקנית ריילי קיאו, כיכבה בשנים האחרונות בסרטים כמו "לוגאן לאקי", "מקס הזועם: כביש הזעם" ו"אמריקן האני". לקיאו היו שתי אחיות למחצה נוספות מצד אימו, התאומות פינלי והארפר.
במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו - עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כגון ער"ן בטלפון 1201 או באתר סה"ר .